Objavte najlepšie ceny na slovenskom internete
 
Programy a cenník

Programy a cenník platný od 1.4.2010

Dokument 'Programy a cenník' je súčasťou zmluvných podmienok.

Program Free - základný typ spolupráce je úplne bezplatná prezentácia. Ponuky Vášho obchodu budú zobrazované za ponukami partnerských obchodov ktoré využívajú platené programy.

Programy Basic, Priority, VIP - sú platené programy určené pre partnerov, ktorí chcú maximálne zviditeľňovať svoje podnikanie, budovať silný brand, zvyšovať dôveru potencionálnych zákazníkov a tiež príjmy z internetových obchodov. V tomto prípade používame cenový model PPC /cena za kliknutie/.

Najnakup.sk má integrovanú viacnásobnú ochranu proti falošnému preklikávaniu na stránky obchodu.

Free Basic Priority Vip
Zobrazenie v katalógu obchodov
Zobrazenie vo fulltextovom vyhľadávaní
Prvé pozície vo fulltextovom vyhľadávaní -
Prvé pozície v katalógu obchodov -
Zaradenie sortimentu do katalógu tovarov ** -
Reklamný textový odkaz pri ponukách
v katalógu tovarov
- -
Možnosť umiestnenia v priority boxe - -
Zvýraznenie ponuky v katalógu produktov
(mimo priority box)
- -
sivé

farebné
Market Research -
- vrátane filtrácie vlastných ponúk a
   zobrazovania pozície obchodu
- - -
Cena za preklik, tovar do 25 € Zdarma * 0.033 € 0.055 € 0.066 €
Cena za preklik, tovar nad 25 € 0.044 € 0.077 € 0.099 €

* pri Free programe požadujeme uverejnenie recipročného odkazu zo všetkých stránok obchodu

** vo fulltextovom vyhľadávaní je možné nájsť všetky ponuky obchodu. Do katalógu tovarov sa ponuky obchodu zaraďujú postupne najmä v závislosti od kvality vstupných dát, teda správneho vyplnenia značky/výrobcu, ean kódu a názvu produktu v xml feede. Do katalógu sa nezaraďujú ponuky zriedkavo vyhľadávaného tovaru ako príslušenstvá a podobne.

Množstevné zľavy

Sú založené na objeme preinzerovanej reklamy realizovanej formou PPC zo zobrazovania produktov.
Výška zľavy sa vypočíta na začiatku nového mesiaca podľa nižšie uvedenej tabuľky a
automaticky sa pripíše na účet partnera vo forme bezplatného kreditu.
Pripísaný bude len bonus s minimálnou výškou 2.00 €.

Z objemu reklamy za mesiac Zľava
nad 150 € 5%
nad 300 € 10%
nad 600 € 15%

Ak partner preinzeruje za mesiac apríl 400 €, na začiatku mája získa bonus vo výške
(400-300)*10%+(300-150)*5% = 17.5 €

Priority box

Štandardne sa ponuky obchodov v katalógu obchodov zoraďujú podľa ceny.

Za určitých podmienok však zobrazujeme v katalógu produktov vybrané ponuky obchodov v tzv. priority boxe, tzn. uprednostnenú pozíciu pred inými obchodmi. Priority box môže obsahovať maximálne ponuky 3 obchodov, pričom tieto musia mať
a/ hodnotenie obchodu zákazníkmi nad 80%
b/ nie príliš vysokú cenu
c/ zvolený program Priority alebo VIP, alebo spolupracovať s najnakup.sk na službe "Na názoroch záleží"
    teda participovať na získavaní hodnotení spokojnosti so službami obchodu ich zákazníkmi

Po splnení podmienok sa do priority boxu umiestnia ponuky obchodov, kde sa zohľadní:
- typ programu (čím je vyšší program tým je šanca vyššia)
- pomer ceny obchodu voči najnižšej cene
- hodnotenie obchodu
- či je obchod aktuálne držiteľom certifikátu "Obchod odporúčaný zákazníkmi" od najnakup.sk

Market Research

Od 1.4.2010 je v profile obchodov dostupná sekcia "Market Research", teda analýza trhu postavená na dátach z návštevnosti najnakup.sk.
Je vytvorená z interaktívnej tabule, v ktorej je možné vidieť produkty vybranej kategórie pre zadaný obchod, alebo pre všetky obchody. Zobrazené produkty je možné zoradiť podľa ich obľúbenosti a ceny. Funkcia umožňuje upozornenie na príliš vysokú a príliš nízku cenu produktu vo vzťahu k ostatným obchodom ponúkajúcim daný produkt. Pri každom produkte je graf zobrazujúci vzťah ceny produktu v zadanom obchode s najnižšou cenou produktu a graf zobrazujúci obľúbenosť produktu.

Inými slovami, nájdete tu odpovede na otázky typu:

1) Ktorý sortiment produktov by som mal pridať do môjho obchodu, predávať žehličky alebo vysávače ?

[odpoveď 29.4.2010: určite vysávače, pomer vyhľadávania voci žehličkám je 32 k 6, nezabudnite ale na príslušenstvo]

2) Na ktorý plazmový televízor by som mal urobiť akciu, pretože ho ľudia vyhľadávajú ?

[odpoveď 29.4.2010: zvážte zamerať sa na LCD-TV, vyhľadáva ich 3x viac ľudí ako plazmy, pričom SAMSUNG kraľuje s polovičným podielom na trhu (najmä 32", 40" a 37"). Ak ale chcete plazmu, tak potom len PANASONIC s modelmi PANASONIC TX-P42G20E alebo PANASONIC TX-P42G10E, PANASONIC TX-P42X10Y]

3) Oplatí sa zaradiť do ponuky obchodu umývačky riadku značky Bosch ?

[odpoveď 29.4.2010: áno, Bosh umývačky sú vyhľadávané, patria medzi lídrov spolu s Whirlpool a Electrolux]


Certifikát "Obchod odporúčaný zákazníkmi" od najnakup.sk

obchod odporúčaný zákazníkmi Linka na pdf s popisom služby. Získavajú automaticky obchody, ktoré s najnakup.sk spolupracujú na získavaní hodnotení obchodu ich zákazníkmi. Certifikát pridelí a začne zobrazovať systém v prípade, keď obchod získa v poslednej dobe výborné hodnotenie z takto získaných názorov. Ďalšie informácie sú dostupné v profile obchodu.



Postup spolupráce:
  • Registrácia internetového obchodu na tejto stránke
  • Po schválení administrátorom sa Váš obchod zobrazí v katalógu obchodov
  • Pokiaľ máte záujem zobrazovať Vaše ponuky na najnakup.sk, je potrebné vytvoriť tzv. xml feed
  • V prípade Free programu, umiestnite na stránky obchodu odkaz na najnakup.sk a informujte nás emailom.
    Následne naimportujeme Vaše ponuky (xml feed) do fulltextového vyhľadávania.
  • V prípade výberu platených programov, zadajte v profile novú objednávku
    Po kontrole Vám vystavíme predfaktúru a na základe jej úhrady Vám bude nabitý kredit a zaslaná faktúra.
    Taktiež sa začne proces zaraďovania Vašich ponúk do nášho katalógu.

Najčastejšie chyby:
  • Registrácie duplicitných obchodov
  • Nepravdivo alebo neúplne uvádzané údaje o obchode (v profile)
  • Nepravdivo alebo neúplne uvádzané údaje v xml feede
  • Chybný /nevalidný/ xml feed, prosím skontrolujte ho cez validátor (niekedy nemusí byť 100%)