Programy a cenník
Programy a cenník platný od 1.4.2010
Dokument 'Programy a cenník' je súčasťou
zmluvných podmienok.
Program Free - základný typ spolupráce je úplne bezplatná prezentácia.
Ponuky Vášho obchodu budú zobrazované za ponukami partnerských obchodov ktoré využívajú
platené programy.
Programy Basic, Priority, VIP - sú platené programy určené pre partnerov,
ktorí chcú maximálne zviditeľňovať svoje podnikanie, budovať silný brand, zvyšovať
dôveru potencionálnych zákazníkov a tiež príjmy z internetových obchodov. V tomto
prípade používame cenový model PPC /cena za kliknutie/.
Najnakup.sk má integrovanú viacnásobnú ochranu proti falošnému preklikávaniu na
stránky obchodu.
|
Free
|
Basic
|
Priority
|
Vip
|
Zobrazenie v
katalógu obchodov
|
|
|
|
|
Zobrazenie vo
fulltextovom vyhľadávaní
|
|
|
|
|
Prvé pozície vo fulltextovom vyhľadávaní
|
-
|
|
|
|
Prvé pozície v katalógu obchodov
|
-
|
|
|
|
Zaradenie sortimentu do
katalógu tovarov **
|
-
|
|
|
|
Reklamný textový odkaz pri ponukách
v katalógu tovarov
|
-
|
-
|
|
|
Možnosť umiestnenia v priority boxe
|
-
|
-
|
|
|
Zvýraznenie ponuky v katalógu produktov
(mimo priority box)
|
-
|
-
|
sivé
|
farebné
|
Market Research
|
-
|
|
|
|
- vrátane filtrácie vlastných ponúk a
zobrazovania pozície obchodu
|
-
|
-
|
-
|
|
Cena za preklik, tovar do 25 €
|
Zdarma *
|
0.033 €
|
0.055 €
|
0.066 €
|
Cena za preklik, tovar nad 25 €
|
0.044 €
|
0.077 €
|
0.099 €
|
* pri Free programe požadujeme uverejnenie
recipročného odkazu zo všetkých stránok obchodu
** vo fulltextovom vyhľadávaní je možné nájsť všetky ponuky obchodu. Do katalógu
tovarov sa ponuky obchodu zaraďujú postupne najmä v závislosti od kvality vstupných
dát, teda správneho vyplnenia značky/výrobcu, ean kódu a názvu produktu v xml feede.
Do katalógu sa nezaraďujú ponuky zriedkavo vyhľadávaného tovaru ako príslušenstvá
a podobne.
Množstevné zľavy
Sú založené na objeme preinzerovanej reklamy realizovanej formou PPC zo zobrazovania
produktov.
Výška zľavy sa vypočíta na začiatku nového mesiaca podľa nižšie uvedenej tabuľky
a
automaticky sa pripíše na účet partnera vo forme bezplatného kreditu.
Pripísaný bude len bonus s minimálnou výškou 2.00 €.
Z objemu reklamy za mesiac
|
Zľava
|
nad 150 €
|
5%
|
nad 300 €
|
10%
|
nad 600 €
|
15%
|
Ak partner preinzeruje za mesiac apríl 400 €, na začiatku mája získa bonus vo výške
(400-300)*10%+(300-150)*5% = 17.5 €
Priority box
Štandardne sa ponuky obchodov v katalógu obchodov zoraďujú podľa ceny.
Za určitých podmienok však zobrazujeme v katalógu produktov vybrané ponuky obchodov
v tzv. priority boxe, tzn. uprednostnenú pozíciu pred inými obchodmi. Priority box
môže obsahovať maximálne ponuky 3 obchodov, pričom tieto musia mať
a/ hodnotenie obchodu zákazníkmi nad 80%
b/ nie príliš vysokú cenu
c/ zvolený program Priority alebo VIP, alebo spolupracovať s najnakup.sk na službe
"Na názoroch záleží"
teda participovať na získavaní hodnotení spokojnosti so
službami obchodu ich zákazníkmi
Po splnení podmienok sa do priority boxu umiestnia ponuky obchodov, kde sa zohľadní:
- typ programu (čím je vyšší program tým je šanca vyššia)
- pomer ceny obchodu voči najnižšej cene
- hodnotenie obchodu
- či je obchod aktuálne držiteľom certifikátu "Obchod odporúčaný zákazníkmi" od
najnakup.sk
Market Research
Od 1.4.2010 je v profile obchodov dostupná sekcia "Market Research", teda analýza
trhu postavená na dátach z návštevnosti najnakup.sk.
Je vytvorená z interaktívnej tabule, v ktorej je možné vidieť produkty vybranej kategórie pre zadaný obchod, alebo pre všetky obchody. Zobrazené produkty je možné zoradiť podľa ich obľúbenosti a ceny.
Funkcia umožňuje upozornenie na príliš vysokú a príliš nízku cenu produktu vo vzťahu k ostatným obchodom ponúkajúcim daný produkt.
Pri každom produkte je graf zobrazujúci vzťah ceny produktu v zadanom obchode s najnižšou cenou produktu a graf zobrazujúci obľúbenosť produktu.
Inými slovami, nájdete tu odpovede na otázky typu:
1) Ktorý sortiment produktov by som mal pridať do môjho obchodu, predávať žehličky
alebo vysávače ?
[odpoveď 29.4.2010: určite vysávače, pomer vyhľadávania voci žehličkám
je 32 k 6, nezabudnite ale na príslušenstvo]
2) Na ktorý plazmový televízor by som mal urobiť akciu, pretože ho ľudia vyhľadávajú
?
[odpoveď 29.4.2010: zvážte zamerať sa na LCD-TV, vyhľadáva ich
3x viac ľudí ako plazmy, pričom SAMSUNG kraľuje s polovičným podielom na trhu (najmä
32", 40" a 37"). Ak ale chcete plazmu, tak potom len PANASONIC s modelmi PANASONIC
TX-P42G20E alebo PANASONIC TX-P42G10E, PANASONIC TX-P42X10Y]
3) Oplatí sa zaradiť do ponuky obchodu umývačky riadku značky Bosch ?
[odpoveď 29.4.2010: áno, Bosh umývačky sú vyhľadávané, patria medzi
lídrov spolu s Whirlpool a Electrolux]
Certifikát "Obchod odporúčaný zákazníkmi" od najnakup.sk
Linka na pdf s popisom
služby. Získavajú automaticky obchody, ktoré s najnakup.sk spolupracujú na získavaní
hodnotení obchodu ich zákazníkmi. Certifikát pridelí a začne zobrazovať systém v
prípade, keď obchod získa v poslednej dobe výborné hodnotenie z takto získaných
názorov. Ďalšie informácie sú dostupné v profile obchodu.
Postup spolupráce:
- Registrácia internetového obchodu
na tejto stránke
- Po schválení administrátorom sa Váš obchod zobrazí v katalógu obchodov
- Pokiaľ máte záujem zobrazovať Vaše ponuky na najnakup.sk,
je potrebné vytvoriť tzv. xml
feed
- V prípade Free programu, umiestnite na stránky obchodu
odkaz na najnakup.sk a informujte
nás emailom.
Následne naimportujeme Vaše ponuky (xml feed) do fulltextového vyhľadávania.
- V prípade výberu platených programov, zadajte v
profile novú objednávku
Po kontrole Vám vystavíme predfaktúru a na základe jej úhrady Vám bude nabitý kredit
a zaslaná faktúra.
Taktiež sa začne proces zaraďovania Vašich ponúk do nášho katalógu.
Najčastejšie chyby:
- Registrácie duplicitných obchodov
- Nepravdivo alebo neúplne uvádzané údaje o obchode (v profile)
- Nepravdivo alebo neúplne uvádzané údaje v xml feede
- Chybný /nevalidný/ xml feed, prosím skontrolujte ho cez
validátor (niekedy nemusí byť
100%)