Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Doručenie nebolo v poriadku z nasledovného dôvodu: kytička Lucy obsahovala menšie ulomené kúsky.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Doručenie nebolo v poriadku z nasledovného dôvodu: omylom som mala dodané aranž.s červenou ružou a nie ako bola požiadavka s ružovou ružou. Tovar sa nezhodoval s popisom na stránkach obchodu. Zaplatená cena sa líšila od ceny na stránkach obchodu.
Vyjadrenie obchodu:
Velice nás mrzí tato reakce zákaznice. Zákaznice si objednala stabilizovanou aranž Aneta a chybou ji byla doručena jiná barva této aranže. Zákaznici byla nabídnuta výměna za správnou barvu, vrácení produktu nebo sleva 15%. Zákaznice využila slevu 15% na dodanou aranž a částka ji byla zaslána na účet. Bohužel hlavní problém byl, že zákaznice celou dobu tvrdila, že si objednala samotnou stabilizovanou růži a ne stabilizovanou aranž. Zaslali jsme ji tak znovu rekapitulaci objednávky, kde byla fotografie i celý název produktu a pokusili jsem se vysvětlit, že nedošlo k záměně produktů, pouze v barvě. Na e-shopu jsou stabilizované aranže i růže jednoznačně k rozeznání a u stabilizovaných aranží je uvedena i velikost. Bohužel nevíme, co zákaznice myslí tím, že zaplacená cena se liší od ceny na stránkách obchodu. Zaplacená cena se nemůže lišit od ceny na e-shopu, cena za vybraný produkt + cena za dopravu je ihned viditelná v košíku e-shopu. Tato cena je vždy poté hrazena zákazníkem on-line nebo dobírkou a na tuto cenu je mu i vystaven daňový doklad