Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Tovar sa nezhodoval s popisom na stránkach obchodu.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, a sľúbený termín dodania už uplynul.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Objednávku som zrušil.
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Objednávku som zrušil nakoľko nebola dodržaná dodacia doba.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Objednávku mi zrušil obchod.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Dodaný tovar bol poškodený.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Bol dodaný úplne iný tovar. Tovar sa nezhodoval s popisom na stránkach obchodu.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň, Vaša skúsenosť nás veľmi mrzí. Pokiaľ tovar nesplňuje Vaše predstavy, máte možnosť kontaktovať naše zákaznícke oddelenie na čísle: 02 40 100 100, prípadne prostredníctvom e-mailu: info@kondela, kde Vám pomôžu. Za porozumenie ďakujeme a za tím Kondela želáme ešte pekný deň.
V tomto obchode nakupujem pravidelne. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň prajeme a ďakujeme za Váš názor. Vedeli by ste nám prosíme povedať, čo konkrétne nebolo podľa Vašich predstáv? S pozdravom, Petra za tím Kondela.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Dodaný tovar bol poškodený. Tovar sa nezhodoval s popisom na stránkach obchodu.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň. Veľmi nás mrzí Vaša zlá skúsenosť. Ak nesúhlasíte s výsledkom reklamácie, môžete sa voči výsledku odvolať. Na odvolanie je potrebné napísať e-mail na adresu: reklamacne@kondela.sk. Následne bude naše reklamačné oddelenie Vašu reklamáciu riešiť opäť. S pozdravom Petra, za tím Kondela.
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Zaplatená cena sa líšila od ceny na stránkach obchodu.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň, Vašej spokojnosti sa tešíme a veríme, že aj v budúcnosti si vyberiete z našej širokej ponuky nábytku a bytových doplnkov. S pozdravom, Petra z tímu Kondela.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Pekný deň želáme a zároveň sa tešíme, že ste boli s nákupom a službami v predajni spokojná. S pozdravom, Petra z tímu Kondela.
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň želáme a ďakujeme za zanechanie pozitívneho hodnotenia. S pozdravom, Petra z tímu Kondela.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Pekný deň prajeme a tešíme sa, že ste bola spokojná so službami, ktoré poskytujeme. S pozdravom, Petra z tímu Kondela.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň, ďakujeme za zanechanie kladného hodnotenia. Pekný zvyšok dňa ešte želá Petra, z tímu Kondela.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň, ďakujeme za zanechanie hodnotenia. S pozdravom, Petra z tímu Kondela.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň. Veľmi nás mrzí Vaša zlá skúsenosť. Určite to nie je štandardné správanie a v budúcnosti sa budeme snažiť obdobným situáciám vyvarovať. S pozdravom, Petra z tímu Kondela.