Cielená podpora pre deti s problémami čítania - Rozdelené do prehľadných častí - Zameranie na techniku čítania - Ideálne pre deti poznajúce abecedu - Riešenie špecifických problémov
Prispôsobená tlač s väčším a dvojfarebným písmom - Rozvoj čítania a porozumenia s hrami a príbehmi - Podpora naratívnych schopností a sociálnych a emocionálnych kompetencií
Knižka určená pre deti s problémami v čítaní Je rozvrhnutá na tri časti a zameraná na zvládnutie techniky čítania pre deti, ktoré už prebrali v škole všetky písmená, ale celé slovo (prípadne slabiku) sú schopné prečítať len s námahou alebo ho skomolia. Taktiež je určená pre deti s tzv. dvojitým ...
viac..
Knižka určená pre deti s problémami v čítaní Je rozvrhnutá na tri časti a zameraná na zvládnutie techniky čítania pre deti, ktoré už prebrali v škole všetky písmená, ale celé slovo (prípadne slabiku) sú schopné prečítať len s námahou alebo ho skomolia. Taktiež je určená pre deti s tzv. dvojitým čítaním, alebo pre deti, ktoré síce čítajú pomerne rýchlo, avšak takmer každé slovo je prečítané nesprávne, je skomolené, domyslené a pod.
Knižka určená pre deti s problémami v čítaní Je rozvrhnutá na tri časti a zameraná na zvládnutie techniky čítania pre deti, ktoré už prebrali v škole všetky písmená, ale celé slovo (prípadne slabiku) sú schopné prečítať len s námahou alebo ho skomolia. Taktiež je určená pre deti s tzv. dvojitým ...
viac..
Knižka určená pre deti s problémami v čítaní Je rozvrhnutá na tri časti a zameraná na zvládnutie techniky čítania pre deti, ktoré už prebrali v škole všetky písmená, ale celé slovo (prípadne slabiku) sú schopné prečítať len s námahou alebo ho skomolia. Taktiež je určená pre deti s tzv. dvojitým čítaním, alebo pre deti, ktoré síce čítajú pomerne rýchlo, avšak takmer každé slovo je prečítané nesprávne, je skomolené, domyslené a pod.
Knižka určená pre deti s problémami v čítaní Je rozvrhnutá na tri časti a zameraná na zvládnutie techniky čítania pre deti, ktoré už prebrali v škole všetky písmená, ale celé slovo (prípadne slabiku) sú schopné prečítať len s námahou alebo ho skomolia. Taktiež je určená pre deti s tzv. dvojitým ...
viac..
Knižka určená pre deti s problémami v čítaní Je rozvrhnutá na tri časti a zameraná na zvládnutie techniky čítania pre deti, ktoré už prebrali v škole všetky písmená, ale celé slovo (prípadne slabiku) sú schopné prečítať len s námahou alebo ho skomolia. Taktiež je určená pre deti s tzv. dvojitým čítaním, alebo pre deti, ktoré síce čítajú pomerne rýchlo, avšak takmer každé slovo je prečítané nesprávne, je skomolené, domyslené a pod.
Knižka určená pre deti s problémami v čítaní Je rozvrhnutá na tri časti a zameraná na zvládnutie techniky čítania pre deti, ktoré už prebrali v škole všetky písmená, ale celé slovo (prípadne slabiku) sú schopné prečítať len s námahou alebo ho skomolia. Taktiež je určená pre deti s tzv. dvojitým ...
viac..
Knižka určená pre deti s problémami v čítaní Je rozvrhnutá na tri časti a zameraná na zvládnutie techniky čítania pre deti, ktoré už prebrali v škole všetky písmená, ale celé slovo (prípadne slabiku) sú schopné prečítať len s námahou alebo ho skomolia. Taktiež je určená pre deti s tzv. dvojitým čítaním, alebo pre deti, ktoré síce čítajú pomerne rýchlo, avšak takmer každé slovo je prečítané nesprávne, je skomolené, domyslené a pod.
\nTáto knižka je určená predovšetkým deťom s problémami v čítaní – nie len pre deti, ktorým už bola diagnostikovaná vývinová porucha učenia – dyslexia –, ale aj pre deti, ktoré nemajú dostatočnú preds
Hry s textom (nielen) pre dyslektikov - Katarína Loulová, Vydavateľ: ALBATROS, Väzba: brožovaná lepená, Jazyk: slovenčina, Počet strán: 104, Rok vydania: 2023
Pomôžte svojim deťom odstrániť problémy s porozumením čítanému textu. Táto knižka je určená predovšetkým deťom s problémami v čítaní – nie len pre deti, ktorým už bola diagnostikovaná vývinová porucha učenia – dyslexia, ale aj pre deti, ktoré nemajú dostatočnú predstavu o obsahu prečítaného deja – ...
viac..
Pomôžte svojim deťom odstrániť problémy s porozumením čítanému textu. Táto knižka je určená predovšetkým deťom s problémami v čítaní – nie len pre deti, ktorým už bola diagnostikovaná vývinová porucha učenia – dyslexia, ale aj pre deti, ktoré nemajú dostatočnú predstavu o obsahu prečítaného deja – teda problémom je tzv. čítanie s porozumením. Texty v knižke sú vytlačené väčšími písmenami a dvojfarebne, rozdelené po slabikách pre jednoduchšie čítanie aj pre tých, ktorí majú ešte stále problém tiež s plynulosťou čítania. Knižka je rozvrhnutá na dve časti: Prvá časť je tvorená „Hrami s textom“ – obsahuje malú Čitateľskú rozcvičku, Neposlušné slová a vety, popletené príbehy – jedná sa o čítanie a prácu s vetami s dopĺňaním slov, usporadovaním slov vo vetách, ako aj usporadovaním viet v príbehoch doplnených vhodnými ilustráciami. Druhá časť knižky je tvorená príbehmi, ktorých hlavnými hrdinami sú deti. Každý príbeh má vždy dva konce – verziu A a verziu B. K obom verziám sú ďalej uvedené otázky a tiež rôzne úlohy nielen na overenie si porozumenia prečítaného deja, ale i rozvoj naratívnych schopností, sociálnych a emocionálnych kompetencií detí, ich kreativitu, ale taktiež na fixáciu v škole naučených základných gramatických pravidiel.
Pomôžte svojim deťom odstrániť problémy s porozumením čítanému textu. Táto knižka je určená predovšetkým deťom s problémami v čítaní – nie len pre deti, ktorým už bola diagnostikovaná vývinová porucha učenia – dyslexia –, ale aj pre deti, ktoré nemajú dostatočnú predstavu o obsahu prečítaného ...
viac..
Pomôžte svojim deťom odstrániť problémy s porozumením čítanému textu. Táto knižka je určená predovšetkým deťom s problémami v čítaní – nie len pre deti, ktorým už bola diagnostikovaná vývinová porucha učenia – dyslexia –, ale aj pre deti, ktoré nemajú dostatočnú predstavu o obsahu prečítaného deja – teda problémom je tzv. čítanie s porozumením. Texty v knižke sú vytlačené väčšími písmenami a dvojfarebne, rozdelené po slabikách pre jednoduchšie čítanie aj pre tých, ktorí majú ešte stále problém tiež s plynulosťou čítania. Knižka je rozvrhnutá na dve časti: • Prvá časť je tvorená „Hrami s textom“ – obsahuje malú Čitateľskú rozcvičku, Neposlušné slová a vety, popletené príbehy – jedná sa o čítanie a prácu s vetami s dopĺňaním slov, usporadovaním slov vo vetách, ako aj usporadovaním viet v príbehoch doplnených vhodnými ilustráciami. • Druhá časť knižky je tvorená príbehmi, ktorých hlavnými hrdinami sú deti. Každý príbeh má vždy dva konce – verziu A a verziu B. K obom verziám sú ďalej uvedené otázky a tiež rôzne úlohy nielen na overenie si porozumenia prečítaného deja, ale i rozvoj naratívnych schopností, sociálnych a emocionálnych kompetencií detí, ich kreativitu, ale taktiež na fixáciu v škole naučených základných gramatických pravidiel.
Pomôžte svojim deťom odstrániť problémy s porozumením čítanému textu. Táto knižka je určená predovšetkým deťom s problémami v čítaní – nie len pre deti, ktorým už bola diagnostikovaná vývinová porucha učenia – dyslexia –, ale aj pre deti, ktoré nemajú dostatočnú predstavu o obsahu prečítaného ...
viac..
Pomôžte svojim deťom odstrániť problémy s porozumením čítanému textu. Táto knižka je určená predovšetkým deťom s problémami v čítaní – nie len pre deti, ktorým už bola diagnostikovaná vývinová porucha učenia – dyslexia –, ale aj pre deti, ktoré nemajú dostatočnú predstavu o obsahu prečítaného deja – teda problémom je tzv. čítanie s porozumením. Texty v knižke sú vytlačené väčšími písmenami a dvojfarebne, rozdelené po slabikách pre jednoduchšie čítanie aj pre tých, ktorí majú ešte stále problém tiež s plynulosťou čítania. Knižka je rozvrhnutá na dve časti: • Prvá časť je tvorená „Hrami s textom“ – obsahuje malú Čitateľskú rozcvičku, Neposlušné slová a vety, popletené príbehy – jedná sa o čítanie a prácu s vetami s dopĺňaním slov, usporadovaním slov vo vetách, ako aj usporadovaním viet v príbehoch doplnených vhodnými ilustráciami. • Druhá časť knižky je tvorená príbehmi, ktorých hlavnými hrdinami sú deti. Každý príbeh má vždy dva konce – verziu A a verziu B. K obom verziám sú ďalej uvedené otázky a tiež rôzne úlohy nielen na overenie si porozumenia prečítaného deja, ale i rozvoj naratívnych schopností, sociálnych a emocionálnych kompetencií detí, ich kreativitu, ale taktiež na fixáciu v škole naučených základných gramatických pravidiel.
Pomôžte svojim deťom odstrániť problémy s porozumením čítanému textu. Táto knižka je určená predovšetkým deťom s problémami v čítaní – nie len pre deti, ktorým už bola diagnostikovaná vývinová porucha učenia – dyslexia –, ale aj pre deti, ktoré nemajú dostatočnú predstavu o obsahu prečítaného ...
viac..
Pomôžte svojim deťom odstrániť problémy s porozumením čítanému textu. Táto knižka je určená predovšetkým deťom s problémami v čítaní – nie len pre deti, ktorým už bola diagnostikovaná vývinová porucha učenia – dyslexia –, ale aj pre deti, ktoré nemajú dostatočnú predstavu o obsahu prečítaného deja – teda problémom je tzv. čítanie s porozumením. Texty v knižke sú vytlačené väčšími písmenami a dvojfarebne, rozdelené po slabikách pre jednoduchšie čítanie aj pre tých, ktorí majú ešte stále problém tiež s plynulosťou čítania. Knižka je rozvrhnutá na dve časti: • Prvá časť je tvorená „Hrami s textom“ – obsahuje malú Čitateľskú rozcvičku, Neposlušné slová a vety, popletené príbehy – jedná sa o čítanie a prácu s vetami s dopĺňaním slov, usporadovaním slov vo vetách, ako aj usporadovaním viet v príbehoch doplnených vhodnými ilustráciami. • Druhá časť knižky je tvorená príbehmi, ktorých hlavnými hrdinami sú deti. Každý príbeh má vždy dva konce – verziu A a verziu B. K obom verziám sú ďalej uvedené otázky a tiež rôzne úlohy nielen na overenie si porozumenia prečítaného deja, ale i rozvoj naratívnych schopností, sociálnych a emocionálnych kompetencií detí, ich kreativitu, ale taktiež na fixáciu v škole naučených základných gramatických pravidiel.
Pomôžte svojim deťom odstrániť problémy s porozumením čítanému textu.Táto knižka je určená predovšetkým deťom s problémami v čítaní – nie len pre deti, ktorým už bola diagnostikovaná vývinová porucha učenia – dyslexia, ale aj pre deti, ktoré nemajú dostatočnú predstavu o obsahu prečítaného deja – ...
viac..
Pomôžte svojim deťom odstrániť problémy s porozumením čítanému textu.Táto knižka je určená predovšetkým deťom s problémami v čítaní – nie len pre deti, ktorým už bola diagnostikovaná vývinová porucha učenia – dyslexia, ale aj pre deti, ktoré nemajú dostatočnú predstavu o obsahu prečítaného deja – teda problémom je tzv. čítanie s porozumením. Texty v knižke sú vytlačené väčšími písmenami a dvojfarebne, rozdelené po slabikách pre jednoduchšie čítanie aj pre tých, ktorí majú ešte stále problém tiež s plynulosťou čítania.Rozvíja čítanie a naratívne schopnosti.Knižka je rozvrhnutá na dve časti:Prvá časť je tvorená „Hrami s textom“ – obsahuje malú Čitateľskú rozcvičku, Neposlušné slová a vety, popletené príbehy – jedná sa o čítanie a prácu s vetami s dopĺňaním slov, usporadovaním slov vo vetách, ako aj usporadovaním viet v príbehoch doplnených vhodnými ilustráciami.Druhá časť knižky je tvorená príbehmi, ktorých hlavnými hrdinami sú deti. Každý príbeh má vždy dva konce – verziu A a verziu B. K obom verziám sú ďalej uvedené otázky a tiež rôzne úlohy nielen na overenie si porozumenia prečítaného deja, ale i rozvoj naratívnych schopností, sociálnych a emocionálnych kompetencií detí, ich kreativitu, ale taktiež na fixáciu v škole naučených základných gramatických pravidiel.
Pomôžte svojim deťom odstrániť problémy s porozumením čítanému textu. Táto knižka je určená predovšetkým deťom s problémami v čítaní – nie len pre deti, ktorým už bola diagnostikovaná vývinová porucha učenia – dyslexia –, ale aj pre deti, ktoré nemajú dostatočnú predstavu o obsahu prečítaného ...
viac..
Pomôžte svojim deťom odstrániť problémy s porozumením čítanému textu. Táto knižka je určená predovšetkým deťom s problémami v čítaní – nie len pre deti, ktorým už bola diagnostikovaná vývinová porucha učenia – dyslexia –, ale aj pre deti, ktoré nemajú dostatočnú predstavu o obsahu prečítaného deja – teda problémom je tzv. čítanie s porozumením. Texty v knižke sú vytlačené väčšími písmenami a dvojfarebne, rozdelené po slabikách pre jednoduchšie čítanie aj pre tých, ktorí majú ešte stále problém tiež s plynulosťou čítania. Knižka je rozvrhnutá na dve časti: • Prvá časť je tvorená „Hrami s textom“ – obsahuje malú Čitateľskú rozcvičku, Neposlušné slová a vety, popletené príbehy – jedná sa o čítanie a prácu s vetami s dopĺňaním slov, usporadovaním slov vo vetách, ako aj usporadovaním viet v príbehoch doplnených vhodnými ilustráciami. • Druhá časť knižky je tvorená príbehmi, ktorých hlavnými hrdinami sú deti. Každý príbeh má vždy dva konce – verziu A a verziu B. K obom verziám sú ďalej uvedené otázky a tiež rôzne úlohy nielen na overenie si porozumenia prečítaného deja, ale i rozvoj naratívnych schopností, sociálnych a emocionálnych kompetencií detí, ich kreativitu, ale taktiež na fixáciu v škole naučených základných gramatických pravidiel.
Pomôžte svojim deťom odstrániť problémy s porozumením čítanému textu. Táto knižka je určená predovšetkým deťom s problémami v čítaní – nie len pre deti, ktorým už bola diagnostikovaná vývinová porucha učenia – dyslexia, ale aj pre deti, ktoré nemajú dostatočnú predstavu o obsahu prečítaného deja – ...
viac..
Pomôžte svojim deťom odstrániť problémy s porozumením čítanému textu. Táto knižka je určená predovšetkým deťom s problémami v čítaní – nie len pre deti, ktorým už bola diagnostikovaná vývinová porucha učenia – dyslexia, ale aj pre deti, ktoré nemajú dostatočnú predstavu o obsahu prečítaného deja – teda problémom je tzv. čítanie s porozumením. Texty v knižke sú vytlačené väčšími písmenami a dvojfarebne, rozdelené po slabikách pre jednoduchšie čítanie aj pre tých, ktorí majú ešte stále problém tiež s plynulosťou čítania. Knižka je rozvrhnutá na dve časti: Prvá časť je tvorená „Hrami s textom“ – obsahuje malú Čitateľskú rozcvičku, Neposlušné slová a vety, popletené príbehy – jedná sa o čítanie a prácu s vetami s dopĺňaním slov, usporadovaním slov vo vetách, ako aj usporadovaním viet v príbehoch doplnených vhodnými ilustráciami. Druhá časť knižky je tvorená príbehmi, ktorých hlavnými hrdinami sú deti. Každý príbeh má vždy dva konce – verziu A a verziu B. K obom verziám sú ďalej uvedené otázky a tiež rôzne úlohy nielen na overenie si porozumenia prečítaného deja, ale i rozvoj naratívnych schopností, sociálnych a emocionálnych kompetencií detí, ich kreativitu, ale taktiež na fixáciu v škole naučených základných gramatických pravidiel.
Knižka určená pre deti s problémami v čítaní Je rozvrhnutá na tri časti a zameraná na zvládnutie techniky čítania pre deti, ktoré už prebrali v škole všetky písmená, ale celé slovo (prípadne slabiku) sú schopné prečítať len s námahou alebo ho skomolia. Taktiež je určená pre deti s tzv. dvojitým ...
viac..
Knižka určená pre deti s problémami v čítaní Je rozvrhnutá na tri časti a zameraná na zvládnutie techniky čítania pre deti, ktoré už prebrali v škole všetky písmená, ale celé slovo (prípadne slabiku) sú schopné prečítať len s námahou alebo ho skomolia. Taktiež je určená pre deti s tzv. dvojitým čítaním, alebo pre deti, ktoré síce čítajú pomerne rýchlo, avšak takmer každé slovo je prečítané nesprávne, je skomolené, domyslené a pod.
\nPublikace je určena dětem od 7 let; zejména těm, kteří mají problémy se čtením a s vnímáním obsahu čteného textu. Své čtenářské dovednosti s její pomocí ale mohou rozvíjet také žáci bez těchto obtíž
Aby čtení bylo radost! Čtení by mělo být příjemným prožitkem. Ne všichni ale dokáží s lehkostí „hltat“ jedno slovo za druhým. Naopak, aby z textu získali informace, musejí překonávat překážky. Kniha, kterou držíte v ruce, je určena dětem od 7 let; zejména těm, kteří mají problémy se čtením a s ...
viac..
Aby čtení bylo radost! Čtení by mělo být příjemným prožitkem. Ne všichni ale dokáží s lehkostí „hltat“ jedno slovo za druhým. Naopak, aby z textu získali informace, musejí překonávat překážky. Kniha, kterou držíte v ruce, je určena dětem od 7 let; zejména těm, kteří mají problémy se čtením a s vnímáním obsahu čteného textu. Své čtenářské dovednosti s její pomocí ale mohou rozvíjet také žáci bez těchto obtíží. Publikace poslouží dospělým (rodičům) nebo speciálním pedagogům ve školách a poradnách. Podporuje tvůrčí práci a pomáhá vytvářet a posilovat vztah ke čtení. Malí čtenáři ji využívají s pomocí dospělého. Kniha je barevně rozčleněna na tři části podle obtížnosti četby. Na levé straně dvojlistu čtenáři najdou text s doplňujícími informacemi nebo otázkami, na straně pravé autorka vybízí k práci zábavnou formou. Publikace je zaměřena na: rozvoj a posílení čtenářských dovedností (zvládnutí analýzy a syntézy slabik, vnímání obsahu čteného textu), zlepšení verbálního projevu a obratnosti ve vyjadřování, zpevnění zrakové percepce a procvičování očních pohybů, zpevnění sluchové percepce, jistotu v pravolevé a prostorové orientaci, rozšíření znalostí, posílení logického myšlení a paměti.
Publikace je určena dětem od 7 let; zejména těm, kteří mají problémy se čtením a s vnímáním obsahu čteného textu. Své čtenářské dovednosti s její pomocí ale mohou rozvíjet také žáci bez těchto obtíží. Titul podporuje tvůrčí práci a pomáhá vytvářet a posilovat vztah ke čtení. Kniha je barevně ...
viac..
Publikace je určena dětem od 7 let; zejména těm, kteří mají problémy se čtením a s vnímáním obsahu čteného textu. Své čtenářské dovednosti s její pomocí ale mohou rozvíjet také žáci bez těchto obtíží. Titul podporuje tvůrčí práci a pomáhá vytvářet a posilovat vztah ke čtení. Kniha je barevně rozčleněna na tři části podle obtížnosti četby. Na levé straně dvojlistu čtenáři najdou text s doplňujícími informacemi nebo otázkami, na straně pravé autorka vybízí k práci zábavnou formou.