Český224 stránNáučná a odbornáPsychológia pre každéhoVoľný časPoéziaReklama, marketing
Ukaž, co děláš! cupuje destruktivní mýtus o osamělém géniovi. Ukazuje umělcům a tvůrcům všeho druhu, spisovatelům i tvůrčím podnikatelům, jak se zapojit do nového prostředí sdíleného talentu. Je ...
Slovenský144 stránNáučná a odbornáPočítačová literatúraReklama, marketingUčebnice
Stručný sprievodca podcastingom vám poskytne všetky základné informácie o tom, ako efektívne využiť podcasting, jeden z nástrojov internetového marketingu, na zviditeľnenie svojej firmy, osoby, ...
Český200 stránNáučná a odbornáArchitektúraReklama, marketingUčebnice
Aká je budúcnosť značiek a brandingu? Znamená globalizácia, že rôznorodosť a jedinečnosť budú pôsobením obrích nadnárodných spoločností postupne vymazané zo sveta? Začnú sa všetky miesta na našej ...
Slovenský264 stránNáučná a odbornáPsychológia pre každéhoSociológia, politikaReklama, marketingUčebnice
Poskytuje prehľad o vplyve spoločenských noriem a emócií na rozhodnutia - Analyzuje efekt ceny na vnímanie kvality produktov - Robí ekonómiu a psychológiu prístupnou a zrozumiteľnou
Slovenský196 stránNáučná a odbornáPsychológia pre každéhoReklama, marketingPersonalistikaUčebnice
Problematika riadenia rozvoja ľudských zdrojov bola, je a vždy bude aktuálna, pretože ide o fenomén zásadného významu pre zabezpečenie úspešného ekonomického a spoločenského rozvoja. Monografia ...