Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Ahoj Bea,
ďakujeme za tvoju prvú objednávku.
Teší nás, že si si našla cestu k nášmu obchodu. Veríme, že tvoja skúsenosť s nami bude pozitívna a budeš spokojná s kvalitou produktov. Pokiaľ na nás budeš mať akékoľvek otázky ohľadom tovaru, určite sa nám ozvi.
Nájdeš nás aj na sociálnych sieťach ako Instagram, Facebook, Tiktok.
S prianím pekného dňa,
Monika z Artmie
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Ahoj Vladimír,
ďakujeme za odporúčanie nákupu v našom e-shope.
Prajeme ti pekný deň.
S pozdravom,
Monika z Artmie
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Milá Ivi.
Naše obrazy sú vytvorené s použitím vysokokvalitných materiálov, čo zahŕňa kvalitné plátno, farby a techniku tlače. To zabezpečuje výrazné farby a detaily, ktoré vyniknú na tvojej stene.
Naša kolekcia obrazov obsahuje rôzne motívy, štýly a témy, aby sme mohli uspokojiť rôzne vkusy a estetické preferencie našich zákazníkov.
Sme veľmi radi, že si si z našej ponuky vybrala a veríme, že to nebol tvoj posledný nákup.
S prianím pekného dňa,
Monika z Artmie
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Ahoj Veronika,
ďakujeme za odporúčanie nákupu v našom e-shope.
Prajeme ti pekný deň.
S pozdravom,
Monika z Artmie
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, a sľúbený termín dodania už uplynul.
Vyjadrenie obchodu:
Ahoj Veronika,
ďakujeme za odporúčanie nákupu v našom e-shope.
Prajeme ti pekný deň.
S pozdravom,
Monika z Artmie
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Tovar sa nezhodoval s popisom na stránkach obchodu.
Vyjadrenie obchodu:
Milý Peter.
Je nám veľmi ľúto, ak ti zakúpený obraz z našej stránky nevyhovuje.
Prosím kontaktuj naše reklamačné oddelenie, situáciu vyriešime k tvojej spokojnosti.
S prianím pekného dňa,
Monika z Artmie
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, a sľúbený termín dodania už uplynul.
Vyjadrenie obchodu:
Milá Daniela.
Evidujeme od teba email so žiadosťou doručenia do Vianoc. Nakoľko nebola objednávka uhradená, nevedeli sme objednávku odoslať. Platba nám prišla až 21.12
Doba dodania obrazu je 7 pracovných dní.
Objednávku sme 3.1 odoslali, v deklarovanom termíne.
Ďakujeme za pochopenie.
S prianím pekného dňa,
Monika z Artmie
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Ahoj Lucia,
ďakujeme za odporúčanie nákupu v našom e-shope.
Prajeme ti pekný deň.
S pozdravom,
Monika z Artmie
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Ahoj Michal,
ďakujeme za odporúčanie nákupu v našom e-shope.
Prajeme ti pekný deň.
S pozdravom,
Monika z Artmie
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Tovar sa nezhodoval s popisom na stránkach obchodu. Zaplatená cena sa líšila od ceny na stránkach obchodu.
Vyjadrenie obchodu:
Milá Lili.
Je nám veľmi ľúto, že ti farby spracovanie obrazu nevyhovuje.
Prípadne môžeš kontaktovať naše reklamačné oddelenie, situáciu skúsime vyriešiť k tvojej spokojnosti.
S prianím pekného dňa,
Monika z Artmie
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Ahoj Alexandra,
ďakujeme za odporúčanie nákupu v našom e-shope.
Prajeme ti pekný deň.
S pozdravom,
Monika z Artmie
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, ale sľúbený termín dodania zatiaľ neuplynul.
Vyjadrenie obchodu:
Ahoj Viera,
ďakujeme za odporúčanie nákupu v našom e-shope.
Usilovne pracujeme na tvojej objednávke, aby bola doručená v deklarovanom termíne.
Prajeme ti pekný deň.
S pozdravom,
Monika z Artmie
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Zaplatená cena sa líšila od ceny na stránkach obchodu.
Vyjadrenie obchodu:
Milá Silvia.
Je nám veľmi ľúto, že ti farby na obraze nevyhovujú. Nie je reálne možné, aby sa obraz 100%-tne zhodoval s fotografiou. Stále tam bude mierny rozdiel vo farbách.
Prípadne môžeš kontaktovať naše reklamačné oddelenie, situáciu skúsime vyriešiť k tvojej spokojnosti.
S prianím pekného dňa,
Monika z Artmie
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, ale sľúbený termín dodania zatiaľ neuplynul.
Vyjadrenie obchodu:
Ahoj Peter,
ďakujeme za odporúčanie nákupu v našom e-shope.
Usilovne pracujeme na tvojej objednávke, aby bola doručená v deklarovanom termíne.
Prajeme ti pekný deň.
S pozdravom,
Monika z Artmie
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Ahoj Zuzana,
ďakujeme za odporúčanie nákupu v našom e-shope.
Prajeme ti pekný deň.
S pozdravom,
Monika z Artmie
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Ahoj Ivana,
ďakujeme za odporúčanie nákupu v našom e-shope.
Prajeme ti pekný deň.
S pozdravom,
Monika z Artmie
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Doručenie nebolo v poriadku z nasledovného dôvodu: Pri preprave sa poskodil obal. Obraz bol v poriadku.
Vyjadrenie obchodu:
Milý zákazník,
ďakujeme za odporúčanie nákupu v našom e-shope.
Veľmi nás mrzí, že pri preprave došlo k poškodeniu obalu.
Sme však radi, že obraz je v poriadku a veríme, že ti robí radosť :)
S prianím krásneho dňa,
Monika z Artmie
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Objednávku som zrušil z nasledovného dôvodu: Chyba komunikácie, neprehľadnosť stránky, možnosť zaslania na dobierku a pritom ta možnosť nebola( v dnešnej dobe je neprípustné aby stránka dovolila objednať tovar na dobierku ak taká moznost nieje).
Vyjadrenie obchodu:
Milý Tomáš.
Je nám veľmi ľúto, že ti nevyhovujú naše spôsoby platieb. Tovar samozrejme odosielame aj na dobierku. Pri obrazoch, ktoré sú robené na mieru zákazníkovi, podľa jeho vlastnej fotografie, je potrebná platba vopred. Nakoľko sa môže stať, že si zákazník tovar neprevezme, a my nemôžeme dať ďalej takýto obraz na mieru pre niekoho naspäť do predaja.
Ďakujeme za pochopenie.
Monika z Artmie