Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, ale sľúbený termín dodania zatiaľ neuplynul.
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, ale sľúbený termín dodania zatiaľ neuplynul.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Objednávku mi zrušil obchod z nasledovného dôvodu: tovar nebol skladom?.
Vyjadrenie obchodu:
Vážený pane Ronald,
ďakujem za Vaše hodnotenie, ale dovolím si určité informácie, ktoré tu uvádzate uviesť na pravú mieru.
Od 15.11. do 16.11. do 12:00 hod sme mali deň dopravy zdarma. Vašu objednávku sme odbrželi 16.11. v 14:34 hod, kedy už bolo po tejto akcii.
V žiadnom prípade sme po Vás nič nevymáhali, iba Vám náš zamestnanec zavolal, že akcia doprava zadarmo skončila a či budete chcieť objednávku odoslať, ale už s poštovným.
Bohužiaľ, a to je mi ľúto, kým celá táto "udalosť" a komunikácia prebehla, Vami objednaný tovar sa medzitým vypredal.
Z toho dôvodu sme boli nútení Vašu objednávku stornovať. Ak sme Vám tým spôsobili komplikácie, dodatočne sa ospravedlňujeme.
S priateľským pozdravom
M. Horňáček
konateľ
BONY plus s.r.o.
www.bonyplus.sk
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Chýbala časť objednaného tovaru.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pán Miroslav,
ďakujem za kladné aj záporné hodnotenie.
Veľmi si vážim Vášho konštruktívneho hodnotenia.
Chýbajúcu stierku, ktorú kolegyňa nezabalila, obratom zasielame.
Ospravedlňujem sa za spôsobené komplikácie.
Ako kompenzáciu, za naše pochybenie posielame malý darček, v podobe USB nabíjačky do auta.
S priateľským pozdravom
M. Horňáček
konateľ
BONY plus s.r.o.
www.bonyplus.sk
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
V tomto obchode nakupujem pravidelne. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Dodaný tovar bol poškodený. Zaplatená cena sa líšila od ceny na stránkach obchodu.
Vyjadrenie obchodu:
Vážená pani Marianna,
poprosím Vás, aby ste nás kontaktovali mailom alebo telefonicky, aby sme si spresnili informácie, ktoré tu uvádzate. Najmä nerozumiem tomu, že cena sa líšila od ceny na stránkach. Pokiaľ nájdeme pochybenie z našej strany, samozrejme Vám to vykompenzujeme.
Čo sa týka poškodenia tovaru - vo všetkých notifikačných mailoch uvádzame, že ak dopravca doručí zásielku a je poškodená, v žiadnom prípade ju nemá zákazník prijať, a ďalej má žiadať spísanie protokolu o poškodení zásielky (každý dopravca je poistený), následne sme toto mohli u dopravcu my ako firma reklamovať. Po prevzatí zásielky zákazníkom toto už nie je možné.
V každom prípade nás prosím kontaktujte.
S priateľským pozdravom
M. Horňáček
BONY plus s.r.o.
http://www.bonyplus.sk/
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.