HUGO BOSS HUGO 150 ml Men (deosprej)

HUGO BOSS HUGO 150 ml Men (deosprej)
HUGO BOSS HUGO 150 ml Men (deosprej)
it

Moderná a jedinečná vôňa pre mužov s mladistvým duchom - Ideálna pre individualistov, ktorí preferujú výrazné a originálne vône - Osobná a nenapodobiteľná aróma zaistí výraznosť


Hugo je pánska parfémová voda, ktorá osloví priaznivcov moderných a výrazných vôní. Ponúka nezameniteľnú arómu, ktorá vyjadruje mladistvý elán a je ideálnou voľbou pre mužov, ktorí uprednostňujú originalitu a individualizmus. Táto vôňa je navrhnutá tak, aby odzrkadľovala osobnú identitu a súčasne uchovávala jasnosť a čistotu. Vyzývajúce heslo vône, "Neopakuj, buď originálny", podčiarkuje jej jedinečnosť a apeluje na kreativitu a inováciu. S praktickým sprejovým aplikátorom a v jemnej zelenej farbe flakóna, Hugo je nielen olfaktórny zážitok, ale aj vizuálny pôžitok.

Prednosti produktu:

  • Moderná a jedinečná vôňa určená pre muža s mladistvým duchom
  • Ideálna pre individualistov, ktorí preferujú výrazné a originálne vône
  • Osobná a nenapodobiteľná aróma zaistí, že sa nebudete strácať v davu
  • Praktické balenie s efektívnym sprejovým aplikátorom
  • Atraktívna zelená farba flakóna, ktorá púta pozornosť
  • Jasná a čistá vôňa, ktorá reflektuje súčasné trendy
  • Inšpiratívne heslo "Neopakuj, buď originálny" odráža koncept vône
  • Určená pre pánsku klientelu, ktorá oceňuje kvalitu a štýl

Prosím, uistite sa, že Prednosti produktu zodpovedajú skutočnému charakteru a vlastnostiam vône a že sú prezentované čitateľnee a zrozumiteľne pre potenciálnych zákazníkov.

Všeobecné parametre

Vlastnosti

Dizajn

Vyhotovenie

Ostatné

  • Kódy predajcov 8005610340784
    737052320397
recenzia
Vladimír 16.03.2011

Celkové hodnotenie: 100 %

Overená značka, ktorú už používam niekoľko rokov. Som spokojný s tovarom aj prijateľnou cenou.

recenzia
Vladimír 16.03.2011

Celkové hodnotenie: 100 %

Overená značka, ktorú už používam niekoľko rokov. Som spokojný s tovarom aj prijateľnou cenou.

naposledy hodnotené produkty v tejto kategórii (10)