Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, a sľúbený termín dodania už uplynul.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, a sľúbený termín dodania už uplynul.
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Objednávku mi zrušil obchod z nasledovného dôvodu: sms prisla ze poslali a neposlali nic.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Objednávku som zrušil nakoľko nebola dodržaná dodacia doba.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň, Peter,
ďakujem Vám za Vaše pozitívne hodnotenie. Som veľmi rada, že ste boli so svojim prvým a dúfam, že nie posledným nákupom u nás spokojný. Spokojnosť zákazníkov je u nás na prvom mieste.
Prajem Vám pekný deň.
overene@mall.sk
Lucia
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Doručenie nebolo v poriadku z nasledovného dôvodu: Krabica bola roztrhaná a balenie už bolo evidentne otvorené.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň, Alex,
za spôsobené komplikácie sa Vám ospravedlňujem. Pokiaľ sa jedná o rozbalený tovar, informáciu uvádzame priamo na našej stránke pri produkte. V prípade, že ste si objednávali nový kus a bol Vám doručený rozbalený, máte nárok na jeho okamžité vrátenie, pripadne výmenu. Nakoľko je náš sklad obrovský, môže sa stať, že sa rozbalený tovar náhodou zatúla medzi nový tovar. Štandardne sa to nedeje, ale stať sa to môže, za čo sa Vám ešte raz Veľmi ospravedlňujem.
Ďakujem za pochopenie.
overene@mall.sk
Lucia
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Bol dodaný úplne iný tovar. Tovar sa nezhodoval s popisom na stránkach obchodu. Zaplatená cena sa líšila od ceny na stránkach obchodu.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň, Dušan,
za spôsobené komplikácie sa Vám veľmi ospravedlňujem. Duplicitné objednávky, Vám boli vytvorené pravdepodobne na základe technickej chyby - systémom automaticky bez nášho vedomia. Na to, aby som Vám mohla poskytnúť bližšie informácie k farebnému prevedeniu produktu, budem od Vás potrebovať presný názov slúchadiel, preto ma V prípade záujmu kontaktujte na email: overene@mall.sk, s číslom Vašej objednávky. Chápem, že bola pre Vás vzniknutá situácia nepríjemná, napriek tomu by som Vás do budúcna poprosila o slušné vyjadrovanie, zamestnanci pobočky určite za problém, ktorý nastal nemôžu.
Ďakujem za pochopenie.
overene@mall.sk
Lucia
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Objednávku som zrušil.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň,
za spôsobené komplikácie sa Vám veľmi ospravedlňujem. V prípade, že Vám nebola objednávka doručená v aivzovanom termíne, sme samozrejme schopní Vám poplatok za nestihnuté expresné doručenie vrátiť. Prosím Vás, aby ste ma kontaktovali na email: overene@mall.sk, s číslom Vašej objednávky, aby som pre Vás mohla zabezpečiť vrátenie platby.
Ďakujem.
overene@mall.sk
Lucia
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, a sľúbený termín dodania už uplynul.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň, Tomáš,
je mi ľúto, že ste mali s doručovaním Vašej objednávky problémy a za spôsobené nepríjemnosti sa Vám veľmi ospravedlňujem. Nakoľko spolupracujeme s viacerými dopravnými spoločnosťami, ktoré zamestnávajú veľké množstvo kuriérov, žiaľ, nie je možné odsledovať a ovplyvniť jednanie každého jedného kuriéra. Dopravné spoločnosti boli v čase predvianočnej sezóny maximálne vyťažené tak, ako to býva každý rok v tomto čase, preto dopracovcia nestíhali doručovať globálne, nie len v prípade dopravcu Gebruder Weiss.
Ďakujem Vám za pochopenie a prajem Vám pekný deň.
overene@mall.sk
Lucia
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Doručenie nebolo v poriadku z nasledovného dôvodu: obal javyl známky nevhodného zabchádzania .
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň, Peter,
Vaša negatívna skúsenosť s našim internetovým obchodom ma veľmi mrzí a za spôsobené komplikácie sa Vám ospravedlňujem. Je mi ľúto, ale nakoľko sme veľký e-shop a denne vydávame na pobočkách obrovské množstvo zásielok z časového hľadiska nie je možné, aby každý jeden balík zamestnanci pobočky pred jeho výdajom kontrolovali a ukazovali zákazníkom vopred. Každú objednávku je potrebné najprv uhradiť, táto informácia je uvedená aj v našich obchodných podmienkach. V prípade, že Vám vydáme poškodený tovar, nie je nutné ho reklamovať. Máte nárok na jeho okamžité vrátenie, prípadne výmenu za nový kus v rámci 14-dňovej lehoty. V prípade, že máte záujem riešiť túto situáciu individuálne, prosím, kontaktujte ma na email: overene@mall.sk, s číslom Vašej objednávky.
Ďakujem.
overene@mall.sk
Lucia
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Dodaný tovar bol poškodený.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň, Klaudia,
mrzí ma, že Vám bola zásielka doručená poškodená a za spôsobené nepríjemnosti sa Vám veľmi ospravedlňujem. Vo všetkých e-shopoch je potrebné tovar najprv uhradiť, až po prijatí platby Vám objednávku doručujeme. V prípade, že dôjde k takejto nepríjemnosti a tovar sa pri preprave poškodí, máte samozrejme nárok na jeho okamžité vrátenie alebo výmenu za nový kus. V tomto prípade nie je nutné dávať tovar na reklamáciu a čakať na jej vybavenie 30 dní. Je to vina obchodu, takže sa snažíme podobné situácie riešiť okamžite. Prosím Vás, aby ste ma kontaktovali na email: overene@mall.sk, s číslom Vašej objednávky, aby som mohla vzniknutú situáciu overiť a doriešiť ju s Vami individuálne.
Ďakujem.
overene@mall.sk
Lucia
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený do 5 dní po termíne. Doručenie nebolo v poriadku z nasledovného dôvodu: Nebol v poriadku lebo to nebol tovar ktory som si objednal KLAMETE ZAKAZNIKOV !!!!!. Tovar sa nezhodoval s popisom na stránkach obchodu.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň, Denis,
za spôsobené komplikácie sa Vám veľmi ospravedlňujem. Máte pravdu, na webovej stránke sme mali skutočne chybný popis pri produkte, čo nás naozaj mrzí. Situáciu sme riešili s produktovým špecialistom, ktorý popis upravil. Chápem, že je vzniknutá situácia pre Vás nepríjemná, preto Vás prosím, aby ste ma kontaktovali na email: overene@mall.sk, s číslom Vašej objednávky a celú vec sa pokúsim doriešiť k Vašej spokojnosti.
Ďakujem.
overene@mall.sk
Lucia
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, a sľúbený termín dodania už uplynul.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň, Denis,
mrzí ma, že Vám Vaša objednávka nebola do dnešného dňa doručená a za spôsobené nepríjemnosti sa Vám veľmi ospravedlňujem. Prosím Vás, aby ste ma kontaktovali na email: overene@mall.sk, s číslom Vašej objednávky, aby som mohla celú situáciu preveriť a poskytnúť Vám k nej bližšie informácie.
Ďakujem.
overene@mall.sk
Lucia
V tomto obchode nakupujem pravidelne. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Doručenie nebolo v poriadku z nasledovného dôvodu: jeden produkt mla zle rozmery-chybne uvadzane na stranke MALL.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý den,
děkuji Vám za recenzi. Ceny produktu rozhodně uměle nenavyšujeme. Ceny na trhu se mění takřka každý den a proto potřebujeme vycházet z nějakého pevného bodu při nastavení cenové politiky. Tím bodem je maloobchodní cena, kterou doporučuje dodavatel a právě tato cena je uvedena na stránkách.
Pokud jste měl problém s tím, že na stránce byly uvedeny chybně rozměry, poprosil bych Vás o zaslání čísla objednávky na email overene@mall.sk.
Děkuji a přeji pěkný den.
Jáchym
V tomto obchode nakupujem pravidelne. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý den, Jakub,
děkuji Vám za recenzi. Jsem moc rád, že jste s kvalitou služeb našeho obchodu spokojený. Věřím, že tomu tak zůstane i v případě budoucích objednávek.
Hezký den.
Jáchym
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený do 5 dní po termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý den, Ján,
děkuji Vám za příspěvek. Budu rád, když nás budete kontaktovat na emailu overene@mall.sk a zašlete mi číslo objednávky. Rád celou situaci prověřím.
Děkuji.
Jáchym
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, a sľúbený termín dodania už uplynul.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý den,
děkuji Vám za recenzi. Rád bych situaci prověřil. Prosím, zašlete nám číslo objednávky na email overene@mall.sk. Rád bych prověřil i chování zmíněné operátorky.
Děkuji.
Jáchym
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Tovar sa nezhodoval s popisom na stránkach obchodu.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň, Jaroslav,
je mi ľúto, že nákup u nás hodnotite negatívne a ospravedlňujem sa Vám za komplikácie s tovarom zakúpeným u nás. Aby sme mohli celú situáciu prešetriť, prosím Vás, napíšte nám na overene@mall.sk.
V obchodných podmienkach ako aj priamo na našej stránke je uvedená informácia, že vrátenie tovaru v 14 dennej lehote spolu s odstúpením spotrebiteľa od zmluvy je možné v prípade, že s nami obchodujete ako spotrebiteľ nie ako firma. V každom prípade sa snažíme vyhovieť zákazníkovi aj keď nakupuje tovar na firmu, a preto ich odkazujeme na vrátenie tovaru na pobočke aby priamo preberajúci zamestnanec mohol posúdiť a učiniť výsledok vrátenia.
Ďakujem za pochopenie a prajem Vám pekný deň.
Mária