Nákup v obchode odporúča: 21 %
Celkový počet hodnotení: 486
55 % bol doručený tovar v deklarovanom termíne
67 % dorazil tovar v poriadku
11 % bola zrušená objednávka zo strany obchodu
66% prehľadnosť obchodu
46% kvalita komunikácie
55% dodacia doba
74% doručenie
nákup neodporúčam
recenzia
Johny7 11.04.2018
recenzia
Ziadne!
negativa
Z internetu objednavam uz nejaky rok, ale prvykrat z mall.sk a to aj posledny raz! Toto co som zazil v tomto eshope, tak to ani vo sne! Ked objednam z ciny tak mi pride co som objednal a v dnesnej dobe celkom rychlo. Ak nie, tak vratia peniaze, alebo aspon peknu zlavu ponuknu. Ale v tomto eshope nedostanete co ste si objednali a ani peniaze! Este to beru ako samozrejmost, a ze ako Vam vysli v ustrety!
Takze, kto chce dostat napr. "namiesto auta drezinu v krabici od kuchynskeho riadu" nech sa obrati na mall.sk!
Uz teraz lutujem ludi, co maju v plane si nieco objednat z tohto eshopu. Takto sa nemoze spravat seriozny eshop, jedine za ucelom okradania zakaznika!
Po precitani recenzii na internete a vlastnej skusenosti v ZIADNOM PRIPADE NEODPORUCAM NAKUP Z MALL.SK(MALL.CZ)!

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, a sľúbený termín dodania už uplynul.

IP adresa: 91.237.168.*** |
nákup neodporúčam
recenzia
Nespokojná spoločnosť 11.04.2018
negativa
Objednaný tovar bol ihneď po vytvorení objednávky uhradení v celom rozsahu.Jednalo sa o skladový tovar. Do dnešného dňa je to tak uvedené na webe! "Môžete mať už zajtra", resp. 2 - 3 pracovné dni pri bezplatnom doručení. Prešiel týždeň a tovar nikde. Po prvotnom informovaní sa na sta objednávky, bola poskytnutá odpoveď typu, vraj niečo z objednávky, nebolo na sklade, ale už je všetko v poriadku a mali by to poslať. Po opätovnom kontaktovaní predajcu, bola poskytnutá informácia, vraj časť tovaru vôbec nie je na sklade predajcu a ani predajca ani nevie, kedy bude!

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, a sľúbený termín dodania už uplynul.

IP adresa: 185.2.41.*** |
nákup neodporúčam
recenzia
pavliar miroslav 10.04.2018
recenzia
ziadne
negativa
napisali ze poslali kym bolo v akcii a neposlali a potom chceli aby som si tovar objednal znova ale uz za riadnu cenu

Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Objednávku mi zrušil obchod z nasledovného dôvodu: sms prisla ze poslali a neposlali nic.

IP adresa: 195.168.12.*** |
nákup neodporúčam
recenzia
Martin 06.04.2018

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Objednávku som zrušil nakoľko nebola dodržaná dodacia doba.

IP adresa: 195.91.16.*** |
nákup odporúčam
recenzia
Peter 18.01.2018

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.

IP adresa: 92.43.56.*** |

Vyjadrenie obchodu:

Dobrý deň, Peter,

ďakujem Vám za Vaše pozitívne hodnotenie. Som veľmi rada, že ste boli so svojim prvým a dúfam, že nie posledným nákupom u nás spokojný. Spokojnosť zákazníkov je u nás na prvom mieste.

Prajem Vám pekný deň.
overene@mall.sk
Lucia

nákup neodporúčam
recenzia
Alex 07.01.2018
recenzia
-
negativa
Neupozornia vás ako v niektorých iných e-shopoch na otvorené balenie a predávajú ho ako by bolo originál zabalené. Zistíte to až keď balík otvorite.
Neochota.

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Doručenie nebolo v poriadku z nasledovného dôvodu: Krabica bola roztrhaná a balenie už bolo evidentne otvorené.

IP adresa: 78.141.100.*** |

Vyjadrenie obchodu:

Dobrý deň, Alex,

za spôsobené komplikácie sa Vám ospravedlňujem. Pokiaľ sa jedná o rozbalený tovar, informáciu uvádzame priamo na našej stránke pri produkte. V prípade, že ste si objednávali nový kus a bol Vám doručený rozbalený, máte nárok na jeho okamžité vrátenie, pripadne výmenu. Nakoľko je náš sklad obrovský, môže sa stať, že sa rozbalený tovar náhodou zatúla medzi nový tovar. Štandardne sa to nedeje, ale stať sa to môže, za čo sa Vám ešte raz Veľmi ospravedlňujem.

Ďakujem za pochopenie.
overene@mall.sk
Lucia

nákup neodporúčam
recenzia
Dušan 06.01.2018
recenzia
Plusy asi žiadne
negativa
Zle,zle ,zle. Objednal som si v Mall stereo sluchátka Kos Porta Pro čiernej farby.Vybral som si tento obchod preto, že ponúkali tento tovar v čiernej farbe. Po vyplnení a odoslaní objednávky mi prišlo 5 objednávok !!! Každá pod iným číslom. Po reklamácii mi prišla odpoveď, že sa to nedá zrušiť a nech si zoberiem v obchode len jeden kus a ostatné tam nechám. To by ani nebol taký problém, ale...
Tovar som si bol vyzdvihnúť osobne v pobočke v Petržalke, ale samozrejme, že sluchátka mali v modro striebornej farbe! Neviem, či sú tam zamestnaný aj dementi ale podľa tejto skúsenosti asi áno.
Obchod nedoporučujem!

Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Bol dodaný úplne iný tovar. Tovar sa nezhodoval s popisom na stránkach obchodu. Zaplatená cena sa líšila od ceny na stránkach obchodu.

IP adresa: 77.247.224.*** |

Vyjadrenie obchodu:

Dobrý deň, Dušan,

za spôsobené komplikácie sa Vám veľmi ospravedlňujem. Duplicitné objednávky, Vám boli vytvorené pravdepodobne na základe technickej chyby - systémom automaticky bez nášho vedomia. Na to, aby som Vám mohla poskytnúť bližšie informácie k farebnému prevedeniu produktu, budem od Vás potrebovať presný názov slúchadiel, preto ma V prípade záujmu kontaktujte na email: overene@mall.sk, s číslom Vašej objednávky. Chápem, že bola pre Vás vzniknutá situácia nepríjemná, napriek tomu by som Vás do budúcna poprosila o slušné vyjadrovanie, zamestnanci pobočky určite za problém, ktorý nastal nemôžu.

Ďakujem za pochopenie.
overene@mall.sk
Lucia

nákup neodporúčam
recenzia
Nespokojný zákazník 27.12.2017
negativa
Garantujú dodanie do pár dní, to však nie je pravda. Na objednávku som čakala vyše týždňa. Zaúčtovali si aj poplatok pre skoršie dodanie, ktoré nakoniec nesplnili. Zlá komunikácia, neochota, zbavovanie sa zodpovednosti. Nabudúce zvolím iný obchod!

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Objednávku som zrušil.

IP adresa: 87.244.217.*** |

Vyjadrenie obchodu:

Dobrý deň,

za spôsobené komplikácie sa Vám veľmi ospravedlňujem. V prípade, že Vám nebola objednávka doručená v aivzovanom termíne, sme samozrejme schopní Vám poplatok za nestihnuté expresné doručenie vrátiť. Prosím Vás, aby ste ma kontaktovali na email: overene@mall.sk, s číslom Vašej objednávky, aby som pre Vás mohla zabezpečiť vrátenie platby.

Ďakujem.
overene@mall.sk
Lucia

nákup neodporúčam
recenzia
Tomáš 19.12.2017
negativa
Volal kurier o 7:15 že privezie tovar. Dohodli sme sa že príde po 13:00. No neprišiel. Telefón nezdvíhal. Tak som volal dopravcovi, tam nik nezdvíhal.
Tak som volal do Mall, a tam zistili že tovar bol naložený, a mal by ma kontaktovať dopravca Gebruder Weiss. Volala mi slečna, že urodzený pán kurier to nestihol ale že to privezie ráno do 10:00. No neprišiel. Oklamal vedúceho,že mi volal, no nevolal. Slúbili že to dajú do poriadku a príde o 16:00. no a ja som presedel deň a pól doma a tovar nemám.
Čo je toto za firmu?
ROBIA SI Z ĽUDÍ SRANDU?
UŽ ANI HRNČEK SI TAM NEKÚPIM.

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, a sľúbený termín dodania už uplynul.

IP adresa: 188.167.55.*** |

Vyjadrenie obchodu:

Dobrý deň, Tomáš,

je mi ľúto, že ste mali s doručovaním Vašej objednávky problémy a za spôsobené nepríjemnosti sa Vám veľmi ospravedlňujem. Nakoľko spolupracujeme s viacerými dopravnými spoločnosťami, ktoré zamestnávajú veľké množstvo kuriérov, žiaľ, nie je možné odsledovať a ovplyvniť jednanie každého jedného kuriéra. Dopravné spoločnosti boli v čase predvianočnej sezóny maximálne vyťažené tak, ako to býva každý rok v tomto čase, preto dopracovcia nestíhali doručovať globálne, nie len v prípade dopravcu Gebruder Weiss.

Ďakujem Vám za pochopenie a prajem Vám pekný deň.
overene@mall.sk
Lucia

nákup neodporúčam
recenzia
Peter 05.12.2017
recenzia
plusy ?! :D
negativa
pokial nezaplatíte tovar ani sa neunúvajú pren ísť do skladu hovorím o kamennom obchode v Nitre. reklamácia celé zle po 9 dňoch používania som reklamoval tovar: v malle nitra mladý pán ani nevedel ako treba spísať reklamáciu a čo všetko treba ku nej pripísať. reklamácia nebola vybavená do 30 dní tak som volal čo dalej. dali mi mail na reklamačné oddelenie poslal som mail na vrátenie penazý za porušenie zmluvy podla zákona bolo to o 10:00 o 17:45 mi bola dorucená správa ci chcem predĺžiť zákonom stanovenú dobu reklamácie o 14 dní. NEODPORUCAM TENTO OBCHOD

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Doručenie nebolo v poriadku z nasledovného dôvodu: obal javyl známky nevhodného zabchádzania .

IP adresa: 91.226.115.*** |

Vyjadrenie obchodu:

Dobrý deň, Peter,

Vaša negatívna skúsenosť s našim internetovým obchodom ma veľmi mrzí a za spôsobené komplikácie sa Vám ospravedlňujem. Je mi ľúto, ale nakoľko sme veľký e-shop a denne vydávame na pobočkách obrovské množstvo zásielok z časového hľadiska nie je možné, aby každý jeden balík zamestnanci pobočky pred jeho výdajom kontrolovali a ukazovali zákazníkom vopred. Každú objednávku je potrebné najprv uhradiť, táto informácia je uvedená aj v našich obchodných podmienkach. V prípade, že Vám vydáme poškodený tovar, nie je nutné ho reklamovať. Máte nárok na jeho okamžité vrátenie, prípadne výmenu za nový kus v rámci 14-dňovej lehoty. V prípade, že máte záujem riešiť túto situáciu individuálne, prosím, kontaktujte ma na email: overene@mall.sk, s číslom Vašej objednávky.

Ďakujem.
overene@mall.sk
Lucia

nákup neodporúčam
recenzia
Klaudia 29.11.2017
negativa
Zaujimavy sposob predaja, tovar som si dala dorucit na pobocku, najprv som musela za tovar zaplatit, az potom doniesoli tovar, krabica bola poskodena - ako keby nieco tazsie na nu spadlo. Ale kludne mi ju dali na stol a ked som poukazala na to, tak odpoved bola: oni maju teraz vela tovaru a ze im to chodi z Prahy a on za to nemoze a mam podat reklamaciu!! Reklamaciu na tovar ktory som vlastne ani neprevzala!!! Znova som sa musela postavit do rady k pracovnicke u ktorej som tovar najprv zaplatila. Ziadne ospravedlnenie, bez mihnutia oka mi podstrcili poskodeny tovar!!! Takze odteraz budem nakupovat v obchode, kde najprv uvidim za co platim, MALL uz viac nie.

Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Dodaný tovar bol poškodený.

IP adresa: 109.230.47.*** |

Vyjadrenie obchodu:

Dobrý deň, Klaudia,

mrzí ma, že Vám bola zásielka doručená poškodená a za spôsobené nepríjemnosti sa Vám veľmi ospravedlňujem. Vo všetkých e-shopoch je potrebné tovar najprv uhradiť, až po prijatí platby Vám objednávku doručujeme. V prípade, že dôjde k takejto nepríjemnosti a tovar sa pri preprave poškodí, máte samozrejme nárok na jeho okamžité vrátenie alebo výmenu za nový kus. V tomto prípade nie je nutné dávať tovar na reklamáciu a čakať na jej vybavenie 30 dní. Je to vina obchodu, takže sa snažíme podobné situácie riešiť okamžite. Prosím Vás, aby ste ma kontaktovali na email: overene@mall.sk, s číslom Vašej objednávky, aby som mohla vzniknutú situáciu overiť a doriešiť ju s Vami individuálne.

Ďakujem.
overene@mall.sk
Lucia

nákup neodporúčam
recenzia
DENIS 24.10.2017
recenzia
ZIADNE SU TO KLAMARI!!!! INFO O PRODUKTE NEZODPOVEDA PRODUKTU !!!!!!!!
negativa
VELMI ZLE RIESENIE PROBLEMOV NIC ICH NEZAUJMA NECHCU RIESIT SVOJE CHYBY NA VLASTNE NAKLADY !!!!
pr.Objednal som si Notebook znacky Lenovo IdeaPad 320-17AST (80XW0042CK)
https://www.mall.sk/notebooky-uhlopriecka/lenovo-ideapad-320-17ast-80xw0042ck?src=sug

Ako sa sami mozete presvedcit na linku uvadzaju tam NEPRAVIDVE INFORMACIE pisu v popise ze dostanete notebook s 1000GB HDD a 128GB SSD no NOTEBOOK ZIADNE HDD NEMA !!!!!!!!!!!!!!!!!!! ESTE NA CALL CENTRE MY POVEDALI ZE TO MAM ODVIEST DO ICH PREDAJNE NA VLASTNE NAKLADY !!!!!!!!!!!!!! PISEM NA SOI

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený do 5 dní po termíne. Doručenie nebolo v poriadku z nasledovného dôvodu: Nebol v poriadku lebo to nebol tovar ktory som si objednal KLAMETE ZAKAZNIKOV !!!!!. Tovar sa nezhodoval s popisom na stránkach obchodu.

IP adresa: 90.64.85.*** |

Vyjadrenie obchodu:

Dobrý deň, Denis,

za spôsobené komplikácie sa Vám veľmi ospravedlňujem. Máte pravdu, na webovej stránke sme mali skutočne chybný popis pri produkte, čo nás naozaj mrzí. Situáciu sme riešili s produktovým špecialistom, ktorý popis upravil. Chápem, že je vzniknutá situácia pre Vás nepríjemná, preto Vás prosím, aby ste ma kontaktovali na email: overene@mall.sk, s číslom Vašej objednávky a celú vec sa pokúsim doriešiť k Vašej spokojnosti.

Ďakujem.
overene@mall.sk
Lucia

nákup neodporúčam
recenzia
Denis 20.10.2017
recenzia
Prehladnost
dobre filtre na vyhladavanie
Komunikacia s call centrom
negativa
Dorucenie balika nebude na cas a neda sa dorucit v sobotu nedelu ani koli ich chybe aj keby si priplatite

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, a sľúbený termín dodania už uplynul.

IP adresa: 176.107.17.*** |

Vyjadrenie obchodu:

Dobrý deň, Denis,

mrzí ma, že Vám Vaša objednávka nebola do dnešného dňa doručená a za spôsobené nepríjemnosti sa Vám veľmi ospravedlňujem. Prosím Vás, aby ste ma kontaktovali na email: overene@mall.sk, s číslom Vašej objednávky, aby som mohla celú situáciu preveriť a poskytnúť Vám k nej bližšie informácie.

Ďakujem.
overene@mall.sk
Lucia

nákup neodporúčam
recenzia
Lacike 8 12.09.2017
recenzia
Zakaznicky servis
negativa
-na chybne uvadzane informacie o niektorych produktoch
-umele navysenie cien produktov a nasledne poskytnutia "AKOZE" zlavy
ocividne vidiet ze poniektore cenove MALLom uvadzane ceny su umelo nadnesene a v takomto pripade vedia urobit este aj zlavu nad zlavu..
Ale pri produkte ktory ma pevnu cenu a (kde urobil chybu MALL - zle uvadzane rozmery produktu "cize: zavadzanie chybnymi informaciami zakaznika ") je vidiet ze pre chybu PREDAVAJUCEHO nie su ani ochotny uspokojit zakaznika k primeranej sume predchadzajuceho vyrobku(kde cena bola zlacnena o -25%)a pre iny vybrany vyrobok-chybou MALL (max -11% z vyrobku),

V tomto obchode nakupujem pravidelne. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Doručenie nebolo v poriadku z nasledovného dôvodu: jeden produkt mla zle rozmery-chybne uvadzane na stranke MALL.

IP adresa: 195.80.188.*** |

Vyjadrenie obchodu:

Dobrý den,

děkuji Vám za recenzi. Ceny produktu rozhodně uměle nenavyšujeme. Ceny na trhu se mění takřka každý den a proto potřebujeme vycházet z nějakého pevného bodu při nastavení cenové politiky. Tím bodem je maloobchodní cena, kterou doporučuje dodavatel a právě tato cena je uvedena na stránkách.
Pokud jste měl problém s tím, že na stránce byly uvedeny chybně rozměry, poprosil bych Vás o zaslání čísla objednávky na email overene@mall.sk.

Děkuji a přeji pěkný den.

Jáchym

nákup odporúčam
recenzia
Jakub 30.08.2017
recenzia
Široká ponuka, rýchle dodanie na predajňu MALL.

V tomto obchode nakupujem pravidelne. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.

IP adresa: 92.43.56.*** |

Vyjadrenie obchodu:

Dobrý den, Jakub,

děkuji Vám za recenzi. Jsem moc rád, že jste s kvalitou služeb našeho obchodu spokojený. Věřím, že tomu tak zůstane i v případě budoucích objednávek.

Hezký den.

Jáchym

nákup neodporúčam
recenzia
Ján 21.08.2017
recenzia
Vrátenie príplatku za nedodržanie expresného dodania (čo mne už nepomôže)
negativa
Tovar aj napriek príplatku za expresné dodanie doručený 3 dni po termíne!
Neústretovosť callcentra triešiť môj problém
Rovnako nebola možnosť kontaktovať kuriersku spoločnosť, ktorá podľa informácii z Callcentra "nevie, a ani nemá ako vedieť, kde sa tovar nachádza"

Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený do 5 dní po termíne.

IP adresa: 195.168.59.*** |

Vyjadrenie obchodu:

Dobrý den, Ján,

děkuji Vám za příspěvek. Budu rád, když nás budete kontaktovat na emailu overene@mall.sk a zašlete mi číslo objednávky. Rád celou situaci prověřím.

Děkuji.

Jáchym

nákup neodporúčam
recenzia
sucak.barbora 02.08.2017
negativa
Tovar nebol dodany v terminy, pricom som si priplatila expresne dorucenie. Pri tel. komunikacii mi pani povedala, ze je v podstate moja vina, ze balicek neprisiel, lebo SP je SP a mala som si zvolit dorucenie DPD kurierom. Arogantnost, dokonca neprijemny ton hlasu operatorky ma usvedcil, ze som v tomto obchode nakupovala prvy a posledny krat.

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, a sľúbený termín dodania už uplynul.

IP adresa: 78.98.250.*** |

Vyjadrenie obchodu:

Dobrý den,

děkuji Vám za recenzi. Rád bych situaci prověřil. Prosím, zašlete nám číslo objednávky na email overene@mall.sk. Rád bych prověřil i chování zmíněné operátorky.

Děkuji.

Jáchym

nákup neodporúčam
recenzia
Jaroslav Huba 30.05.2017
recenzia
Sortiment, ceny
negativa
- neserióznosť - dodaná kamera nemala žiaden funkčný software ktorý by umožňoval editáciu a ovládanie kamery - zákazník bol uvedený do omylu

- negatívne recenzie nezverejňujú, poslal som negatívnu reakciu ale pri výrobku sú stále len pozitívne reakcie

- odmietajú vziať nazad tovar od právnických osôb

- tovar je nutné osobne odniesť na ich pobočku, neochota riešiť problém so zariadením inak

- absolútna negatívna skúsenosť s ochotou pomôcť pri problémoch nezavinených zákazníkom

- v živote už u nich nekúpime nič viac

Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Tovar sa nezhodoval s popisom na stránkach obchodu.

IP adresa: 85.216.228.*** |

Vyjadrenie obchodu:

Dobrý deň, Jaroslav,

je mi ľúto, že nákup u nás hodnotite negatívne a ospravedlňujem sa Vám za komplikácie s tovarom zakúpeným u nás. Aby sme mohli celú situáciu prešetriť, prosím Vás, napíšte nám na overene@mall.sk.

V obchodných podmienkach ako aj priamo na našej stránke je uvedená informácia, že vrátenie tovaru v 14 dennej lehote spolu s odstúpením spotrebiteľa od zmluvy je možné v prípade, že s nami obchodujete ako spotrebiteľ nie ako firma. V každom prípade sa snažíme vyhovieť zákazníkovi aj keď nakupuje tovar na firmu, a preto ich odkazujeme na vrátenie tovaru na pobočke aby priamo preberajúci zamestnanec mohol posúdiť a učiniť výsledok vrátenia.

Ďakujem za pochopenie a prajem Vám pekný deň.
Mária