CTEK Nabíjačka MXS 10.0 pro autobaterie (12V,10A, 14-200Ah/300 Ah)

CTEK Nabíjačka MXS 10.0 pro autobaterie (12V,10A, 14-200Ah/300 Ah)
13x
CTEK Nabíjačka MXS 10.0 pro autobaterie (12V,10A, 14-200Ah/300 Ah)
  • CTEK Nabíjačka MXS 10.0 pro autobaterie (12V,10A, 14-200Ah/300 Ah)
  • CTEK Nabíjačka MXS 10.0 pro autobaterie (12V,10A, 14-200Ah/300 Ah)
  • CTEK Nabíjačka MXS 10.0 pro autobaterie (12V,10A, 14-200Ah/300 Ah)
  • CTEK Nabíjačka MXS 10.0 pro autobaterie (12V,10A, 14-200Ah/300 Ah)
  • CTEK Nabíjačka MXS 10.0 pro autobaterie (12V,10A, 14-200Ah/300 Ah)

Plne automatická 8-stupňová nabíjačka - Využíva najnovšie technológie z oblasti profesionálnych nabíjačiek - Bezpečné riešenie pre rôzne problémy s akumulátorom


Nabíjačka MXS 10 je pokročilým nabíjacím prístrojom od renomovanej značky CTEK, ktorá je známa svojimi profesionálnymi nabíjačkami. Tento model je navrhnutý tak, aby splnil potreby aj najnáročnejších užívateľov a disponuje plne automatickou 8-stupňovou nabíjacou technológiou. Nabíjačka je schopná diagnostikovať stav akumulátora a v prípade potreby ho oživiť pomocou špeciálneho režimu pre oživenie hlboko vybitých batérií. Nabíjač s optimalizovaným nabíjacím režimom je vhodný aj pre udržiavacie nabíjanie počas zimných mesiacov. Unikátny displej poskytuje užívateľom prehľad o celom procese nabíjania a vďaka ochrannej triede IP 65 je zariadenie chránené proti striekajúcej vode a prachu. Bezpečnosť je tiež zaručená vďaka funkcii ochrany elektroinštalácie vozidla, prepólovaniu, iskreniu a skratu. K nabíjačke sú pribalené krokosvorky a ISKKonektor pre motobatérie M6 (očká), čo ešte zvyšuje jej praktické využitie. Technické parametre akcentujú 12V menovité nabíjacie napätie, efektívny nabíjací prúd 10A a kapacitu od 14 do 200Ah (s možnosťou údržby až do 300Ah). Nabíjačka tiež poskytuje záruku na 2 roky a má integrovaný teplotný snímač.

Prednosti produktu:

  • Plne automatická 8-stupňová nabíjačka
  • Využíva najnovšie technológie z oblasti profesionálnych nabíjačiek
  • Bezpečné riešenie pre rôzne problémy s akumulátorom
  • Vysoká spokojnosť bežných užívateľov zaručená kvalitným vybavením
  • Efektívna diagnostika a oživenie batérií
  • Vhodná pre udržiavacie nabíjanie vrátane optimalizácie pre chladné počasie
  • Unikátny displej na monitorovanie procesu nabíjania
  • Ochranná trieda IP 65 garantujúca odolnosť proti vlhkosti a prachu
  • Ochrana pred rôznymi elektrickými neželanými situáciami
  • Dvojročná záruka ako dôkaz vysokého štandardu značky
  • Funkcia odstraňovania síranov pre dlhú životnosť akumulátorov
  • LED diódová indikácia nabíjania
  • Príslušenstvo: praktické krokosvorky a konektor pre motobatérie
  • Menovité nabíjacie napätie 12V a nabíjací prúd 10A pre efektívnosť a výkonnosť
  • Kapacita spracovania akumulátorov od 14 do 200Ah, s možnosťou údržby až 300Ah
  • Vybavená 8-stupňovým nabíjacím metódou s možnosťou prepínania
  • Osadený teplotným snímačom pre optimálnu funkčnosť

Všeobecné parametre

Vlastnosti

Ostatné

  • Kódy predajcov 56-843
    7350009568432
recenzia
mirec 17.09.2014

Celkové hodnotenie: 100 %

recenzia
Silná a rýchla mašina. Oproti CTEK 5.0 má mód Supply, ktorý dokáže elektricky potiahnuť celé auto, pokiaľ meníte batériu alebo niečo opravujete, takže elektronika nezabudne nastavenia a autorádio kódy....Ako použiť motorový olej?

Najviac rešpektovaný parameter pri slovnom spojení motorový olej by mali byť pokyny výrobcu automobilu, prípadne motora. Tieto informácie nájdete v príručke o používaní a údržbe vozidla. Len výrobca automobilu /resp.motora/ môže zodpovedne určit,aký typ oleja máte použiť. Výrobca teda stanový výkonovú úroveň oleja,ktorý by ste mali použiť.Táto úroveň je daná tzv. výkonovou špecifikáciou oleja, ktorá určuje jeho kvalitatívnu triedu. Prvá možnosť,ktorá určuje ako môže výrobca automobilu /motora/ definovať druh oleja , je prostredníctvom medzinárodnej výkonnostnej špecifikácie oleja napr.API SH/CD , ACEA A3. Na europskom trhu je vačšinou používaná europska norma ACEA ,predtým hodne používanú normu API nájdete v príručke vozidla zriedkavo. Aj napriek tomuto, mnoho výrobcov vozidiel požaduje od motorových olejov splnenie ešte ďaklších požiadaviek, ktoré nie sú zahrnuté v normách ACEA alebo API. Najviac používané normy dneška sú normy firiem VW, BMW, Mercedes, Opel. /napr.VW 505 00,503 01, BMW Long Life 01, MB 229,31 atd./. Preto tieto výkonové normy sú najdoležitejším merítkom pri výbere oleja a je nutné dbat na ich dodržanie.Viskozitná špecifikácia podľa SAE napr. 10W-40 sa často považuje za akési merítko kvality. Táto špecifikácia napovedá ale iba o viskozitných vlastnostiach oleja, teda tekutosti v závislosti od určitej teploty. Podľa tohto teda vieme aký je olej tekutý pri nízkych alebo vysokých teplotách. Nehovorí však nič o výkonostnej triede oleja. Olej viskozitnej triedy može byt len minerálny,polosyntetický alebo aj plne syntetický. Chybný názor je ,že tento druh viskozitnej triedy je automaticky polosyntetický. Výrobca automobilu /motora/ takisto určí výmenné intervaly oleja ,ktorým je treba venovat pozornosť. Vo vačšine prípadov sa jedná o maximálne povolené intervaly výmeny oleja. Tieto intervaly by nemali byť nikdy prekročené ! Pokiaľ je olej silne zaťažovaný napríklad mestskou prevádzkou na krátke vzdialenosti /cca 10km/ ,je potrebné interval výmeny oleja adekvátne skrátiť. Maximálny interval výmeny oleja by ste nemali predlžovať ani pri použití olejov vyšších výkonových tried. Prechod z polosyntetického oleja na plnesyntetický:

Názory o zadrení motora pri prechode z polosyntetického oleja na plnesyntetický z dôvodu uvoľnenia usadenín a karbonu v motore sa nezakladajú na pravde ! Moderné súčasné oleje ,či minerálne alebo polosyntetické oleje majú dostatok detergentno-disperzných prísad nato,aby spoľahlivo ochránili aj vysoko zaťažený motor od vzniku usadenín. Nie je teda dôvod, aby ste neprešli bez obáv na kvalitný plnesyntetický olej,pokiaľ to dovolí výrobca motora. Len v prípade používania nevhodného alebo nekvalitného oleja môže následné použitie kvalitného oleja spôsobiť uvolnenie karbonu a disperzanty obsiahnuté v kvalitnom oleji nemusia byť schopné tieto uvolnenén usadeniny rozptýliť. V takom prípade môže dôjsť ku upchatiu mazacieho kanálika a následnej havárii motora. Rady pre motoristov budeme uverejňovať aj TU . Nezabúdajte, že ponúkame pre Vás aj autobatérie Varta,Bosch,Powerblock a tiež vynikajúce nabíjačky švédskej firmy CTEK.Sme firma na Slovensku, čo k predaju autobatérií pristupuje zodpovedne a každú batériu vyskúša a prípadne dobije pulznou nabíjačkou CTEK.

CTEK má naporúdzi auto i moto nabíjačky, takisto každou nabíjačkou CTEK nabijete i gélové batérie. CTEK nabíjačky majú program Recond, ktorým predlžite životnosť batérie....
negativa
nič

naposledy hodnotené produkty v tejto kategórii (10)