
V tomto obchode nakupujem pravidelne. Objednávku mi zrušil obchod a neuviedol žiadny dôvod.

V tomto obchode nakupujem pravidelne. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, a sľúbený termín dodania už uplynul.

V tomto obchode nakupujem pravidelne. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.

Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený do 5 dní po termíne. Bol dodaný úplne iný tovar. Tovar sa nezhodoval s popisom na stránkach obchodu.

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný.

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený viac ako 5 dní po termíne.

Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Objednávku som zrušil nakoľko nebola dodržaná dodacia doba.

V tomto obchode nakupujem pravidelne. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.

Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, ale sľúbený termín dodania zatiaľ neuplynul.

Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Zaplatená cena sa líšila od ceny na stránkach obchodu.

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Zaplatená cena sa líšila od ceny na stránkach obchodu.

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, a sľúbený termín dodania už uplynul.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pán Macko,
ospravedľnujem sa za prieťahy v spojitosti s doručením Vami objednaného vysávača. Objednávku ste si vytvorili dna 24.9., pričom Vám bola zaslana informácia, že expedujeme nejbližší pracovný deň, čo sa aj stalo, kedže 26.9. bol pondelok. Doručený Vám bol výrobok kuriérom dňa 27.9., ako ste nám aj potvrdili při nahlásení nekompletnosti výrobku. Následne sme Vás informovali o doriešení a výrobok sme dali zviesť späť k nám a vyexpedovali sme Vám nový kus.
Je mi veľmi ľúto, že prišlo k daným okolnostiam, ale máme za to, že sme v prípade vyriadenia celej záležitosti urobili maximum z našej strany.
S prianím pekného dňa
Stanislava
Stanislava.bertalanova@datart.sk