Nákup v obchode odporúča: 60 %
Celkový počet hodnotení: 93
84 % bol doručený tovar v deklarovanom termíne
94 % dorazil tovar v poriadku
5 % bola zrušená objednávka zo strany obchodu
86% prehľadnosť obchodu
76% kvalita komunikácie
84% dodacia doba
96% doručenie
nákup neodporúčam
recenzia
Miroslav Macko 29.09.2016
recenzia
vôbec žiadne.
negativa
každý operátor v datarte pri telefonickpm kontakte tvrdí vždy niečo iné a myslím ze úmyselne klamú zakaznikov.

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, a sľúbený termín dodania už uplynul.

IP adresa: 213.192.19.*** |

Vyjadrenie obchodu:

Dobrý deň pán Macko,

ospravedľnujem sa za prieťahy v spojitosti s doručením Vami objednaného vysávača. Objednávku ste si vytvorili dna 24.9., pričom Vám bola zaslana informácia, že expedujeme nejbližší pracovný deň, čo sa aj stalo, kedže 26.9. bol pondelok. Doručený Vám bol výrobok kuriérom dňa 27.9., ako ste nám aj potvrdili při nahlásení nekompletnosti výrobku. Následne sme Vás informovali o doriešení a výrobok sme dali zviesť späť k nám a vyexpedovali sme Vám nový kus.
Je mi veľmi ľúto, že prišlo k daným okolnostiam, ale máme za to, že sme v prípade vyriadenia celej záležitosti urobili maximum z našej strany.

S prianím pekného dňa
Stanislava
Stanislava.bertalanova@datart.sk

nákup neodporúčam
recenzia
FM 19.06.2015

Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Objednávku som zrušil nakoľko nebola dodržaná dodacia doba.

IP adresa: 66.249.93.*** |
nákup odporúčam
recenzia
Jan Demar 07.08.2014
recenzia
Nákup a prevzatie prebehlo bez problémov.
Nakupujem niekoľkokrát do roka.
Vždy som bol spokojny.
Vyhovujú mi služby a bezstarostnost pri nákupe.
Nakupim opäť.

V tomto obchode nakupujem pravidelne. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.

IP adresa: 213.151.82.*** |
nákup neodporúčam
recenzia
Kristína 25.07.2014
recenzia
žiadne
negativa
Kúpila som si vo vašej predajni práčku Samsung. Vaši zamestnanci ma presviedčali aby som si uplatnila predĺženú záruku, nakoľko keď sa práčka pokazí automaticky mám nárok na nový kus a je to veľmi výhodná ponuka. Práčka sa mi pokazila už štvrtý krát. Naposledy to bolo 28. 06. 2014 od tohto dňa neperiem a čakám kým si prídu práčku vyzdvihnúť a opraviť. Dodnes neprišli. Keď som sa opýtala ako mám bez práčky fungovať "Inteligentná" pani na reklamáciách mi "poradila" aby som veci dala oprať k susede alebo k známim. Je toto vôbec možné v 21. storočí? Spokojný zákazník je najlepšia chodiaca reklama. Vy si tu reklamu teda viete spraviť. Všetky tie certifikáta a tabule typu "Predĺžená záruka, Ústretovosť k zákazníkovi..." čo máte v obchode vyvesené môžete pokojne zvesiť, pretože nič z toho nie je pravda !!!

V tomto obchode nakupujem pravidelne. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, ale sľúbený termín dodania zatiaľ neuplynul.

IP adresa: 95.103.148.*** |

Vyjadrenie obchodu:

Dobrý deň.
V prvom rade sa Vám chcem ospravedlniť za prieťahy v spojitosti s riešením reklamácie číslo: SZ244147 uplatnenej v rámci predĺženej záruky na Vašu práčku Samsung. Ostatné Vami uvedené reklamácie u nás neevidujeme, nakoľko boli zrejme riešené v záručnej dobe výrobku, a teda priamo cez linku Samsung.
Práčku aj s Predĺženou zárukou ste u nás zakúpili dňa 24.06.2011. U nás v systéme k dnešnému dňu evidujeme len jednu reklamáciu uplatnenú v tejto záruke dňa 28.6.2014. Na základe Vašej odozvy som preverila v akom štádiu je doriešenie opravy Vášho výrobku zo strany servisného strediska. Spätne som obdržala informáciu, že náhradné diely tohoto času dorazili do servisu a bude Vás kontaktovať priamo servis ohľadne dohodnutia termínu opravy u Vás doma, kedže tieto výrobky sa do servisu nezvážajú. Oprava prebieha priamo na adrese, kde sa výrobok nachádza.
Chápem, že čakanie na opravu domáce spotrebička nie je vždy pre zákazníka príjemnou záležitosťou, ale nakoľko nemohla prebehnúť oprava bez potrebných náhradných dielov, ktoré teda majú už k dispozícii, verím, že oprava prebehne čo najskôr, aby ste mohli práčku naďalej používať. V prípade ďalších informácii ohľadne celkového riešenia môžete kontaktovať priamo mňa prostredníctvom Zákazníckej linky 0850 DATART (328 278).
Mrzí ma, že prišlo zrejme k nedorozumeniu v prípade popisu služby pri nákupe, ale okamžitá výmena nie je spôsobom doriešenia tejto služby. Predĺžená záruka práve umožnuje zákazníkovi riešiť vadu na výrobku bez ďalších nákladov, čo je pre našich zákazníkov po zákonnej dvojročnej záruke veľkým pozítívom pri rozhodnutí, najmä vzhľadom na ceny v akých sa tieto opravy pohybujú.

Ešte raz sa Vám za dané prieťahy ospravedlňujem a verím, že oprava prebehne v najbližšej dobe.

S pozdravom
Stanislava Bertalanová
Dispečer služieb
DATART INTERNATIONAL, a.s.

nákup neodporúčam
recenzia
Petra 24.06.2014
negativa
Objednala som si pračku s tým že objednavka bude čo najskôr vybavená aj mi poslali sms-ku že si na vybranej predajni možem tovar prebrať na druhý den na predajni som ale zostala šokovana že mi chcú predať výstavný kus!!!O tom ma nikto neinformoval.Musím čakať ašte dva dni nie ako píšu že do 60min mam tovar doma.

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, ale sľúbený termín dodania zatiaľ neuplynul.

IP adresa: 95.103.104.*** |

Vyjadrenie obchodu:

Dobrý deň Petra,
je mi veľmi ľúto, že sa nám Vašu objednávku č. 14007022 nepodarilo vybaviť podľa Vašich očakávaní. V čase vytvárania objednávky sa na našej stránke k Vami vybratému tovaru zobrazovala informácia, že v predajni DATART v OC Aupark, Košice, mali 1-2 ks Vami vybratej práčky skladom. V rovnakom čase však iný zákazník jeden kus rezervoval a skladové zásoby sa nám nestihli preklopiť, pričom aj vystavený kus, ako ste uviedli, bol ešte v predajni k dispozícii.

Na základe tohto nedorozumenia, aby sme Vás nestratili ako nášho zákazníka, v predajni sa náš prevádzkový manažér snažil celú situáciu riešiť obratom a ponúkol Vám rovno dovoz originál zabaleného kusu z nášho centrálneho skladu s doručením prostredníctvom našich dopravcov. Táto sa uskutoční po presune tovaru ako ste sa dohodli vo štvrtok 26.6.2014.

Chápem Vašu nespokojnosť ohľadne nevyriadenia Vašej objednávky tak, ako ste očakávali, a rada by som sa Vám touto cestou za dané prieťahy ospravedlnila. Verím, že pri doručení prebehne všetko tak, že sa stretneme už len s Vašou pozitívnou reakciou a získame si Vašu dôveru spať.

Ešte raz sa Vám ospravedlňujem a ostávam s pozdravom
Stanislava Bertalanová
Dispečer služieb
DATART INTERNATIONAL, a.s.

nákup odporúčam
recenzia
Maria 15.03.2014
recenzia
Vyzdvihnutie tovaru uz o 1 hodinu v predajni.Spokojnost ako vzdy.

V tomto obchode nakupujem pravidelne. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.

IP adresa: 78.98.254.*** |
nákup odporúčam
recenzia
Kezo 11.07.2013
recenzia
Doprava tovaru az do bytu a to zadarmo
Najlepsia cena
Kamenne obchody
Rychle riesenie reklamacii
Znama a spolahliva znacka

V tomto obchode nakupujem pravidelne. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.

IP adresa: 85.237.224.*** |

Vyjadrenie obchodu:

Dobrý deň Kezo,
ďakujeme za hodnotenie, veľmi nás potešilo. Verím, že budete mať s naším obchodom len pozitívne skúsenosti aj v budúcnosti.
Prajem všetko dobré
Stanislava Malovcová
Dispečer služieb
DATART INTERNATIONAL, a.s.

nákup neodporúčam
recenzia
minos 15.05.2013
recenzia
vysoká spokojnosť pri doručený, komunikácia pri doručený,
negativa
Dnes (15.05.2013 10:30) som bol tovar reklamovať na pobočke OC Dubeň Žilina. Prišiel som na reklamačné oddelenie, kde som zažil neochotu, nulový prístup pracovníčky na reklamačnom oddelení k zákazníkovi, nekompetentné posudzovanie technických argumentov... Dúfam, že reklamácia bude vybavená tak aby som si mohol zlepšiť mienku o Vašej firme. Keď som tovar kupoval bol som nadmieru prekvapený a spokojný s Vaším profesionálnym prístupom. No keď som ho išiel reklamovať tak som sa sklamal.

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.

IP adresa: 158.193.98.*** |

Vyjadrenie obchodu:

Dobrý deň Minos,
nakoľko ste neuviedli konkrétne informácie ohľadne Vašej reklamácie, nepodarilo sa mi dohľadať v našom systéme prípad, ktorý vo svojej odozve spomínate. Budem preto rada, ak mi napíšete bližšie informácie ohľadne Vašej reklmácie, ako napr. číslo, ktoré nájdete na doklade o príjme tovaru do reklamácie ( začína SZ...), na e-mail stanislava.malovcova@datart.sk.
Samozrejme ma mrzí, že ste si odniesli s prístupu našej reklamntky taký zlý dojem a verím, že sa nám podarí získať si Vašu dôveru spať, preto sa rada pozriem na priebeh Vašej reklamácie.

S prianím pekneho dňa
Stanislava Malovcová
Dispečer služieb
DATART INTERNATIONAL, a.s.

nákup neodporúčam
recenzia
Ja 23.04.2013
recenzia
Neviem a hlavne ani nebudem skúmať vzhľadom na skúsenosť po prvom nákupe.
negativa
- neosobný prístup pracovníka na reklamačnom oddelení + nekompetentné posudzovanie technických argumentov
- alibistické nalinkované vyjadrenie zo strany pani M. (to je tá pani, ktorej je tu za Datart všetko ľúto)
- Datart Vás postaví do pozície, kedy máte sami kontaktovať záručný servis a hájiť pred ním svoje záujmy, pretože Datartu je to asi jedno, Datart na Vás len zarobil, reklamáciu si už musíte vybojovať sám, to v cene asi nebolo - podotýkam, že výrobok bol kupovaný za 50 EUR teraz stojí 36!!! + 4 návštevy rekl. oddelenia

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.

IP adresa: 91.127.45.*** |

Vyjadrenie obchodu:

Dobrý deň,
nakoľko ste neuviedli k Vašej skúsenosti žiadne konkrétne informácie na základe, ktorých by som mohla preveriť konkrétne skutočnosti a podať Vám patričné vyjadrenie, budem rada ak mi pošlete bližšie informácie e-mailom na infolinka@datart.sk
Verťe, že nám na spokojnosti našich zákazníkov záleží a budem rada ak mi dáte možnosť dokázať Vám to.

Dana Hudáková
DATART INTERNATIONAL, a.s.

nákup neodporúčam
recenzia
Libor 22.04.2013
recenzia
Datart nie, Kingston Ano.
negativa
Dovolujem si touto cestou podelit sa s Hapy End-om , ktory prisiel na konci anabazy s uplatnovanim 5-rocnej zaruky na Kingston USB kluc , kupeny v Datarte.

Po neuspechu v Datarte (po vyse mesiaci vyhovorka na nedodany plastovy kryt USB kluca, ktory som reklamoval a zamietnutie reklamacie), sa mi telefonicky ozval priamo zastupca Kingstonu a uz o 2 dni som postou dostal novy nahradny USB KINGSTON DataTraveler. :good: :good:

Ocenujem pristup Kingstonu , ktory (na rozdiel od predajcu/Datart) nehral mrtveho chrobaka, ale 5-rocnu zaruku, ktoru deklaruje na obale 100% dodrzal (+ ukazal velkorysost) a ukazal, ze mu nie je jedno, aku povest firma ma a co si o nom myslia drobni uzivatelia jeho vyrobkov.

Zaverom :
KINGSTON s 5 -rocnou zarukou si kupim aj v buducnosti, budem vsak kupovat len tam, kde sa ma o tuto zarucnu dobu nepokusia pripravit roznymi zamienkami a vyhovorkami...

K uvadzanej poziadavke vyrobcu - KINGSTON k potrebe dodanie krytky USB kluca len tolko - vyrobca mi kluc vymenil aj bez dodanie tejto krytky...

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.

IP adresa: 178.143.250.*** |

Vyjadrenie obchodu:

Dobry deň Libor,
v každom prípade ako som uviedla už v predošlom vyjadrení, mrzí ma Váš postoj voči DATARTU. Nám tento spôsob riešenia v prípade nekompletnosti zamietol dodávateľ a keďže danú záruku poskytuje priamo výrobca, podmienky a spôsob doriesenia musíme akceptovať.
Samozrejme sme radi, že Vám nakoniec vyšli v ústrety a Vašu reklamáciu doriešili k Vašej spokojnosti.
S pozdravom
Stanislava Malovcová
Dispečer služieb
DATART INTERNATIONAL, a.s.

nákup neodporúčam
recenzia
Libor 29.03.2013
recenzia
neviem o ziadnych plusoch
negativa
DATART NIKDY VIAC
I ked výrobca USB kľúčov DataTraveler (Kingston) na obaloch deklaruje 5-ročnú záruku, DATART sa na Vás vykašle.
Keď som mal už druhý takýto USB kľúč nefunkčný, išiel som do DATARTU (Polus BA). Samozrejme zamietli - 2 roky záruka (kľúč mal 4)- ak chcem viac, mozem ist za ich dodávateľom - ASBIS, alebo do Anglicka (Kingston).
ASBIS ma poslal naspäť do DATARTU, kde bol USB kúpený, ze mi musia dať záruku a oni to potom vybavia.
Takže druhá cesta do DATARTU, kde USB zobrali. Po 33 dňoch mi zavolali, že mám prísť do DADARTU .
Takže tretia cesta do Polus-BA. Pracovníčka mi oznámila, že potrebujú kryt, ktorý sa pred zasunutim kľúča musí dať dole. Argumenty, že kryt po 4 rokoch nemám, nereklamujem a pri použití musí byť dole nezabrali a mám dojem, že keby som ho aj našiel , tak by zase chýbalo niečo iné (originálny obal,....).
Takže výsledok - DATART s výhovorkami a pofidérnym argumentom chýbajúceho krytu zamietol reklamáciu vadného USB kľúča a z 5 - ročnej deklarovanej záručnej doby nezostalo nič.
Po tejto skúsenosti môžem odporúčať len :
DATART OBÍSŤ - TAM VÁS OŠKLBÚ A NÁSLEDNE ZVYSOKA OKAŠLÚ.

DATART NIKDY VIAC !!!

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.

IP adresa: 5.178.49.*** |

Vyjadrenie obchodu:

Dobrý deň Libor,
je mi veľmi ľúto, že nebolo možné Vašu reklamáciu na výrobok s 5 ročnou zárukou dodávateľa, doriešiť k Vašej spokojnosti. Predajňa DATART Polus, ktorá Vašu reklamáciu, SZ191189, riešila, nemala inú možnosť ako zamietnuť z dôvodu nekompletnosti výrobku. Aj podľa vyjadrenia dodávateľa, ktorý túto záruku poskytuje, je možné doživotnú záruku riešiť z ich strany len v prípade, že je výrobok kompletný.
Nakoľko táto podmienka z Vašej strany splnená nebola, nie je možné, aby sme uznali predĺženú záruku, ktorú poskytuje dodávateľ a ten určuje podmienky jej uznania. Taktiež nám uviedol dodávateľ, že o podmienkach je zákazník informovaný v rámci informácii k predĺženiu záruky.
Dúfam, že uvedené vyjadrenie je pre Vás postačujúce a pomohla Vám objasniť dôvody nášho postupu pri riešení Vašej reklmaácie. Napriek tomu ma mrzí, že Vašej požiadavke nie je možné vyhovieť, ale reklamáciu bude možné doriešiť k Vašej spokojnosti, len v prípade skompletizovania Vášho výrobku.
S pozdravom
Stanislava Malovcová
Dispečer služieb
DATART INTERNATIONAL, a.s.

nákup odporúčam
recenzia
elen 10.03.2013
negativa
Zatiaľ žiadne.

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.

IP adresa: 195.168.8.*** |

Vyjadrenie obchodu:

Dobrý deň Elen,
sme radi, že sme Vašu objednávku vyriadili podľa vašich očakávaní. Verím, že to prispeje k tomu, že sa stanete naším verným zákazníkom. Tešíme sa na Váš ďalší nákup:)
S pozdravom
Stanislava Malovcová
Dispečer služieb
DATART INTERNATIONAL, a.s.

nákup odporúčam
recenzia
mm 30.12.2012
recenzia
Ochota a informovanost pracovnikov infolinky ako aj dopravcov,
Doprava a instalacia zdarma
Dodanie v dnoch pracovneho pokoja:vo
stvrtok sa pokazila stara pracka a v nedelu v presne urcenom case prisla nova,nemuseli sme vyckavat cely den na kuriera ako pri nakupoch v inych e-shopoch.

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.

IP adresa: 85.237.224.*** |

Vyjadrenie obchodu:

Dobrý deň,
ďakujeme za Vaše odporúčanie. Dúfam, že aj v budúcnosti splníme Vaše očakávania a budeme mať z Vašej strany len pozitívne odozvy ohľadne nákupu u nás.
S pozdravom
Stanislava Malovcová
Dispečer služieb
DATART INTERNATIONAL, a.s.

nákup odporúčam
recenzia
rastiček33 19.12.2012
recenzia
veľmi ochotný personál
negativa
ak spoločnosť dáva k predaju darček, kupujúci sa nemôže rozhodnúť sám, darček dostane taký, aký je práve na sklade (pri kúpe TV som mal darček mikinu, ale svoju veľkosť som si nemohol stanoviť JA ani pri tel. dohovore)

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.

IP adresa: 95.103.188.*** |

Vyjadrenie obchodu:

Dobrý deň pán Skala,
ďakujeme za pochvalu. Avšak ako píšete, nebolo možné mikiny rozdavať podľa veľkosti. Išlo o náhodne vybratú veľkost na našom sklade, a napriek tomu, že by sme Vám radi vyhoveli s výmenou vhodnej veľkosti, nie sú už u nás skladom, čiže Vám nevieme vyhovieť.
Dúfam však, že i napriek tomu ste s nákupom televízora u nás spokojný.
S pozdravom
Stanislava Malovcová
DATART INTERNATIONAL, a.s.

nákup odporúčam
recenzia
Laila 17.12.2012
recenzia
Donáška výrobku až priamo do domu, montáž, kontrola a spustenie výrobku pracovníkmi Datartu - túto službu som nenašla u žiadneho iného internetového predajcu.

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.

IP adresa: 85.237.224.*** |

Vyjadrenie obchodu:

Dobrý deň Laila,
ďakujeme za hodnotenie, sme radi, že ste boli s nákupom u nás spokojní:)
S pozdravom
Stanislava Malovcová
DATART INTERNATIONAL, a.s.

nákup neodporúčam
recenzia
Mato 10.12.2012
recenzia
plusy ziadne
negativa
prva vec jasne stihame dodat do vianoc.v poriadku cakam. pytam sa o tyzden no to vam nevieme povedat pritom bola deklarovana doba dodania 6-9dni co uz som vedle ze nedodrzia.stornoval som objednavku dufam ze cim skor vratia peniaze.pristup nula bodov.vyhovarat sa nato ze dodavatel sa nam neozval je divne v dnesnej dobe.ci by som kupoval na buduce je dost velmi otazne.kupoval som vo viacerych e-shopoch ale tento ma sklamal totalne a ja ze ked to velky dodavatel bude natom lepsie prd.

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Objednávku som zrušil nakoľko nebola dodržaná dodacia doba.

IP adresa: 80.242.33.*** |

Vyjadrenie obchodu:

Dobrý deň Maťo,
je mi veľmi ľúto, že sme nesplnili Vaše očakávania. Vami vybratý Micro systém SENCOR SMC 703 S, nie je u nás momentálne skladom, čiže nevieme Vašu objednávku skutočne vybaviť do vianoc ako ste očakávali. Mrzí ma, že sme Vás v prípade tohto nákupu stratili ako zákazníka a objednávku ste sa rozhodli stornovať.
Dúfam, že v budúcnosti budete u nás ešte nakupovať, aby sme mali možnosť získať si Vašu dôveru spať. Verím, že s nákupom budete už len spokojný.
S pozdravom
Stanislava Malovcová
DATART INTERNATIONAL, a.s.

nákup odporúčam
recenzia
Vančová 27.10.2012
negativa
žiadne

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.

IP adresa: 92.52.22.*** |

Vyjadrenie obchodu:

Dobrý deň pani Vančová,
ďakujeme za hodnotenie:)
S pozdravom
Stanislava Malovcová
Dispečer služieb
DATART INTERNATIONAL, a.s.