Nákup v obchode odporúča: 59 %
Celkový počet hodnotení: 101
82 % bol doručený tovar v deklarovanom termíne
93 % dorazil tovar v poriadku
5 % bola zrušená objednávka zo strany obchodu
86% prehľadnosť obchodu
76% kvalita komunikácie
82% dodacia doba
94% doručenie
nákup neodporúčam
recenzia
naivna 13.06.2020
recenzia
ZIADNE
negativa
V akom stave je Vaša objednávka ? ...v dotazniku chyba kolonka.
Pretoze ja som skoncila AKO V ROZPRAVKE ani bosa, ani obuta.
Objednala som si plneintegrovanu umyvacku riadu spolu s premiovou dopravou a sluzbou vid link https://www.datart.sk/sluzby/odborna_instalace_vestaveb_a_sporaku.html a nic,skutocne nic neprebehlo tak, ako uvadzaju na svojich strankach. Tovar mi sice dovezeny bol, ale pan co mal umyvacku nainstalovat a odviezt staru sa nedostavil. A zacalo sa kolecko mojich telefonatov a mailov, v ktorom som dodnes. Na druhy den mi poslali pana, ktory sice odmontoval stary spotrebic ale pisat, ze mi zabudoval novy sa neda. Hodil to asi na tri skrutky / a to som si objednala umyvacku so systemom PERFECTFIT, aby to vedel nainstalovat kazdy d.../ a na moje otazky preco sa umyvacka hybe, preco nepouzil system PF/ ten mi tu zostal v igelite nepouzity/ jeho odpoved znela ze sa to neda. Po prevereni pana XY na zaklade jeho peciatky som zistila, ze mi poslali plynara. A...myslite, ze odviezol stary spotrebic ??? Nie. ,, Musite si tam zavolat ,,.
Vcera mi bol konecne odvezeny stary spotrebic a dnes rano mi prisiel mail s vdakou za nakup / OBJEDNAVKA UKONCENA / a s dotaznikom spokojnosti.
V kuchyni mam pochodujucu umyvacku s trieskajucimi dvierkami a mooc sa bavim.
Na reklamacie nikto doposial neodpovedal, teda okrem odpovede, ze vas mail sa spracovava. No a ja si asi budem musiet zavolat niekoho na instalaciu a zaplatit ju duplicitne.Lebo teraz uz to vyzera iba na LAMPAREN. Ked uz nic ine, snad Vam to aspon pomoze pri vybere obchodu a sluzieb. Prajem pekny den.

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný.

IP adresa: 77.247.224.*** |
nákup odporúčam
recenzia
Orr 22.05.2020
negativa
Milý ľudia hlavne z východného Slovenska chcem vás upozorniť na šoféra menom Muller silnejšej postavy okuliare ktorý rozvaza tovar no chcem upozorniť ľudí aby si mpozreli poriadne svoj tovar či totycny človek montuje ako ma či má výrobok nôžky napríklad na prackach alebo pri televízoroch dá všetky srubky ...vy ako kupujúci máte pri poškodení tovaru narok neprevziat tovar ...tento človek sú naňho neustále sťažnosti no bohužiaľ jeho syn ho vždy krije s dispečingu pritom sa do tejto ani jeden z nich nevyzná ...preto sa vždy hada predajca s jeho synom ...vždy hodia vynu na zákazníka keď vám donesie poškodený tovar povedia že ste si ho vy poškodili ...minule namontoval sušičku v Košiciach pani bez nôžky pani to nevidela tak to rýchlo zmontoval ,v Poprade nedal dva srubky do televízora a je toho veľa ak si objednávate tovar s datartu pre vaše dobro odmietnite tohto šoféra aby vám čokoľvek montoval robil doniesol ...inak ostatný sú veľmi dobrý vysvetlia pomôžu ...a upozorňujem ľudí pri predĺžených zárukách dotyčný pán vám bude tarat hlúposti aby ste si dali predĺženú záruku keďže on má stoho prémie toľko odo mňa

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.

IP adresa: 95.103.123.*** |
nákup odporúčam
recenzia
Momo 22.05.2020

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený viac ako 5 dní po termíne.

IP adresa: 95.103.123.*** |
nákup neodporúčam
recenzia
Nikol 23.04.2020
recenzia
Žiadne plusy
negativa
Na stránke bolo uvedené , že tovar je skladom a bude mi doručený 16.4.2020. Akonáhle som objednávku uhradila , prišiel mi e-mail že tovar bude dodaný až po 20.4.2020. Večer 20.4. som volala na infolinku,kedy tovar príde, pani mi povedala ,že zistí u dodávateľa a dá mi vedieť.Samozrejme sa neozvala a keď som na druhý deň opäť volala , len ma odbila , že dodávateľ s nimi nekomunikuje. Objednávku som zrušila a z DATARTU si už nikdy nič NEKÚPIM .

Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Objednávku som zrušil nakoľko nebola dodržaná dodacia doba.

IP adresa: 185.188.190.*** |
nákup odporúčam
recenzia
maminasilvia 22.04.2020
recenzia
chlapy ktorý mi priniesli práčku boli slušný ochotný úslužný vysvetlili spolupráca a komunikácia super som max spokojná vrelo odporúčam
negativa
žiadne

V tomto obchode nakupujem pravidelne. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.

IP adresa: 90.64.44.*** |
nákup neodporúčam
recenzia
Peter 06.02.2020
negativa
Zavadzajú,že tovar dodajú na druhý deň, tovar nedaju prepravcovi včas, takže už teraz je jasné, že termín nedodržia, a to som si overoval telefonicky,či su schopný dodať tovar na druhý deň, upozorňoval som ,že ma súri, oklamali ma .

Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, ale sľúbený termín dodania zatiaľ neuplynul.

IP adresa: 185.90.166.*** |
nákup odporúčam
recenzia
Cheesy 24.08.2019
recenzia
Dobre ceny
negativa
Obchodnici nevedia pravidla zliav a nakupu cez eshop..

Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Zaplatená cena sa líšila od ceny na stránkach obchodu.

IP adresa: 84.245.121.*** |
nákup neodporúčam
recenzia
roberto 13.07.2019
negativa
umyselne zavadzaju ze maju dopravu gratis,aj na heureke aj na najnakupe,
z vyhovorkou ze sa to chybou heureky alebo naj nakupu neaktualzovalo, coje nezmysel.....svieti to uz velmi dlho ze ju maju zadarmo...

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Zaplatená cena sa líšila od ceny na stránkach obchodu.

IP adresa: 213.181.156.*** |
nákup neodporúčam
recenzia
Miroslav Macko 29.09.2016
recenzia
vôbec žiadne.
negativa
každý operátor v datarte pri telefonickpm kontakte tvrdí vždy niečo iné a myslím ze úmyselne klamú zakaznikov.

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, a sľúbený termín dodania už uplynul.

IP adresa: 213.192.19.*** |

Vyjadrenie obchodu:

Dobrý deň pán Macko,

ospravedľnujem sa za prieťahy v spojitosti s doručením Vami objednaného vysávača. Objednávku ste si vytvorili dna 24.9., pričom Vám bola zaslana informácia, že expedujeme nejbližší pracovný deň, čo sa aj stalo, kedže 26.9. bol pondelok. Doručený Vám bol výrobok kuriérom dňa 27.9., ako ste nám aj potvrdili při nahlásení nekompletnosti výrobku. Následne sme Vás informovali o doriešení a výrobok sme dali zviesť späť k nám a vyexpedovali sme Vám nový kus.
Je mi veľmi ľúto, že prišlo k daným okolnostiam, ale máme za to, že sme v prípade vyriadenia celej záležitosti urobili maximum z našej strany.

S prianím pekného dňa
Stanislava
Stanislava.bertalanova@datart.sk

nákup neodporúčam
recenzia
FM 19.06.2015

Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Objednávku som zrušil nakoľko nebola dodržaná dodacia doba.

IP adresa: 66.249.93.*** |
nákup odporúčam
recenzia
Jan Demar 07.08.2014
recenzia
Nákup a prevzatie prebehlo bez problémov.
Nakupujem niekoľkokrát do roka.
Vždy som bol spokojny.
Vyhovujú mi služby a bezstarostnost pri nákupe.
Nakupim opäť.

V tomto obchode nakupujem pravidelne. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.

IP adresa: 213.151.82.*** |
nákup neodporúčam
recenzia
Kristína 25.07.2014
recenzia
žiadne
negativa
Kúpila som si vo vašej predajni práčku Samsung. Vaši zamestnanci ma presviedčali aby som si uplatnila predĺženú záruku, nakoľko keď sa práčka pokazí automaticky mám nárok na nový kus a je to veľmi výhodná ponuka. Práčka sa mi pokazila už štvrtý krát. Naposledy to bolo 28. 06. 2014 od tohto dňa neperiem a čakám kým si prídu práčku vyzdvihnúť a opraviť. Dodnes neprišli. Keď som sa opýtala ako mám bez práčky fungovať "Inteligentná" pani na reklamáciách mi "poradila" aby som veci dala oprať k susede alebo k známim. Je toto vôbec možné v 21. storočí? Spokojný zákazník je najlepšia chodiaca reklama. Vy si tu reklamu teda viete spraviť. Všetky tie certifikáta a tabule typu "Predĺžená záruka, Ústretovosť k zákazníkovi..." čo máte v obchode vyvesené môžete pokojne zvesiť, pretože nič z toho nie je pravda !!!

V tomto obchode nakupujem pravidelne. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, ale sľúbený termín dodania zatiaľ neuplynul.

IP adresa: 95.103.148.*** |

Vyjadrenie obchodu:

Dobrý deň.
V prvom rade sa Vám chcem ospravedlniť za prieťahy v spojitosti s riešením reklamácie číslo: SZ244147 uplatnenej v rámci predĺženej záruky na Vašu práčku Samsung. Ostatné Vami uvedené reklamácie u nás neevidujeme, nakoľko boli zrejme riešené v záručnej dobe výrobku, a teda priamo cez linku Samsung.
Práčku aj s Predĺženou zárukou ste u nás zakúpili dňa 24.06.2011. U nás v systéme k dnešnému dňu evidujeme len jednu reklamáciu uplatnenú v tejto záruke dňa 28.6.2014. Na základe Vašej odozvy som preverila v akom štádiu je doriešenie opravy Vášho výrobku zo strany servisného strediska. Spätne som obdržala informáciu, že náhradné diely tohoto času dorazili do servisu a bude Vás kontaktovať priamo servis ohľadne dohodnutia termínu opravy u Vás doma, kedže tieto výrobky sa do servisu nezvážajú. Oprava prebieha priamo na adrese, kde sa výrobok nachádza.
Chápem, že čakanie na opravu domáce spotrebička nie je vždy pre zákazníka príjemnou záležitosťou, ale nakoľko nemohla prebehnúť oprava bez potrebných náhradných dielov, ktoré teda majú už k dispozícii, verím, že oprava prebehne čo najskôr, aby ste mohli práčku naďalej používať. V prípade ďalších informácii ohľadne celkového riešenia môžete kontaktovať priamo mňa prostredníctvom Zákazníckej linky 0850 DATART (328 278).
Mrzí ma, že prišlo zrejme k nedorozumeniu v prípade popisu služby pri nákupe, ale okamžitá výmena nie je spôsobom doriešenia tejto služby. Predĺžená záruka práve umožnuje zákazníkovi riešiť vadu na výrobku bez ďalších nákladov, čo je pre našich zákazníkov po zákonnej dvojročnej záruke veľkým pozítívom pri rozhodnutí, najmä vzhľadom na ceny v akých sa tieto opravy pohybujú.

Ešte raz sa Vám za dané prieťahy ospravedlňujem a verím, že oprava prebehne v najbližšej dobe.

S pozdravom
Stanislava Bertalanová
Dispečer služieb
DATART INTERNATIONAL, a.s.

nákup neodporúčam
recenzia
Petra 24.06.2014
negativa
Objednala som si pračku s tým že objednavka bude čo najskôr vybavená aj mi poslali sms-ku že si na vybranej predajni možem tovar prebrať na druhý den na predajni som ale zostala šokovana že mi chcú predať výstavný kus!!!O tom ma nikto neinformoval.Musím čakať ašte dva dni nie ako píšu že do 60min mam tovar doma.

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, ale sľúbený termín dodania zatiaľ neuplynul.

IP adresa: 95.103.104.*** |

Vyjadrenie obchodu:

Dobrý deň Petra,
je mi veľmi ľúto, že sa nám Vašu objednávku č. 14007022 nepodarilo vybaviť podľa Vašich očakávaní. V čase vytvárania objednávky sa na našej stránke k Vami vybratému tovaru zobrazovala informácia, že v predajni DATART v OC Aupark, Košice, mali 1-2 ks Vami vybratej práčky skladom. V rovnakom čase však iný zákazník jeden kus rezervoval a skladové zásoby sa nám nestihli preklopiť, pričom aj vystavený kus, ako ste uviedli, bol ešte v predajni k dispozícii.

Na základe tohto nedorozumenia, aby sme Vás nestratili ako nášho zákazníka, v predajni sa náš prevádzkový manažér snažil celú situáciu riešiť obratom a ponúkol Vám rovno dovoz originál zabaleného kusu z nášho centrálneho skladu s doručením prostredníctvom našich dopravcov. Táto sa uskutoční po presune tovaru ako ste sa dohodli vo štvrtok 26.6.2014.

Chápem Vašu nespokojnosť ohľadne nevyriadenia Vašej objednávky tak, ako ste očakávali, a rada by som sa Vám touto cestou za dané prieťahy ospravedlnila. Verím, že pri doručení prebehne všetko tak, že sa stretneme už len s Vašou pozitívnou reakciou a získame si Vašu dôveru spať.

Ešte raz sa Vám ospravedlňujem a ostávam s pozdravom
Stanislava Bertalanová
Dispečer služieb
DATART INTERNATIONAL, a.s.

nákup odporúčam
recenzia
Maria 15.03.2014
recenzia
Vyzdvihnutie tovaru uz o 1 hodinu v predajni.Spokojnost ako vzdy.

V tomto obchode nakupujem pravidelne. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.

IP adresa: 78.98.254.*** |
nákup odporúčam
recenzia
Kezo 11.07.2013
recenzia
Doprava tovaru az do bytu a to zadarmo
Najlepsia cena
Kamenne obchody
Rychle riesenie reklamacii
Znama a spolahliva znacka

V tomto obchode nakupujem pravidelne. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.

IP adresa: 85.237.224.*** |

Vyjadrenie obchodu:

Dobrý deň Kezo,
ďakujeme za hodnotenie, veľmi nás potešilo. Verím, že budete mať s naším obchodom len pozitívne skúsenosti aj v budúcnosti.
Prajem všetko dobré
Stanislava Malovcová
Dispečer služieb
DATART INTERNATIONAL, a.s.

nákup neodporúčam
recenzia
minos 15.05.2013
recenzia
vysoká spokojnosť pri doručený, komunikácia pri doručený,
negativa
Dnes (15.05.2013 10:30) som bol tovar reklamovať na pobočke OC Dubeň Žilina. Prišiel som na reklamačné oddelenie, kde som zažil neochotu, nulový prístup pracovníčky na reklamačnom oddelení k zákazníkovi, nekompetentné posudzovanie technických argumentov... Dúfam, že reklamácia bude vybavená tak aby som si mohol zlepšiť mienku o Vašej firme. Keď som tovar kupoval bol som nadmieru prekvapený a spokojný s Vaším profesionálnym prístupom. No keď som ho išiel reklamovať tak som sa sklamal.

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.

IP adresa: 158.193.98.*** |

Vyjadrenie obchodu:

Dobrý deň Minos,
nakoľko ste neuviedli konkrétne informácie ohľadne Vašej reklamácie, nepodarilo sa mi dohľadať v našom systéme prípad, ktorý vo svojej odozve spomínate. Budem preto rada, ak mi napíšete bližšie informácie ohľadne Vašej reklmácie, ako napr. číslo, ktoré nájdete na doklade o príjme tovaru do reklamácie ( začína SZ...), na e-mail stanislava.malovcova@datart.sk.
Samozrejme ma mrzí, že ste si odniesli s prístupu našej reklamntky taký zlý dojem a verím, že sa nám podarí získať si Vašu dôveru spať, preto sa rada pozriem na priebeh Vašej reklamácie.

S prianím pekneho dňa
Stanislava Malovcová
Dispečer služieb
DATART INTERNATIONAL, a.s.

nákup neodporúčam
recenzia
Ja 23.04.2013
recenzia
Neviem a hlavne ani nebudem skúmať vzhľadom na skúsenosť po prvom nákupe.
negativa
- neosobný prístup pracovníka na reklamačnom oddelení + nekompetentné posudzovanie technických argumentov
- alibistické nalinkované vyjadrenie zo strany pani M. (to je tá pani, ktorej je tu za Datart všetko ľúto)
- Datart Vás postaví do pozície, kedy máte sami kontaktovať záručný servis a hájiť pred ním svoje záujmy, pretože Datartu je to asi jedno, Datart na Vás len zarobil, reklamáciu si už musíte vybojovať sám, to v cene asi nebolo - podotýkam, že výrobok bol kupovaný za 50 EUR teraz stojí 36!!! + 4 návštevy rekl. oddelenia

Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.

IP adresa: 91.127.45.*** |

Vyjadrenie obchodu:

Dobrý deň,
nakoľko ste neuviedli k Vašej skúsenosti žiadne konkrétne informácie na základe, ktorých by som mohla preveriť konkrétne skutočnosti a podať Vám patričné vyjadrenie, budem rada ak mi pošlete bližšie informácie e-mailom na infolinka@datart.sk
Verťe, že nám na spokojnosti našich zákazníkov záleží a budem rada ak mi dáte možnosť dokázať Vám to.

Dana Hudáková
DATART INTERNATIONAL, a.s.